morning~reading...
關愛呢個vocab
我到而家都唔識解=o=
算= =''
chem*2
未訓醒
不停地攞錯野
真係好對唔住丫><
第1個小息同雙 落去食野...
俾sam leung話我唔識做= =
無奈地同佢返上去先
phy*2
有d呆呆地= =''
今日教d野都幾easy~*
第2個小息都係落左去
with 丫pet同雙
返上去maths*2
oscar係我地rest ge時間做數
我地做數ge時間溫書==
岩岩相反=o=
真係好特別~
lunch with 吉..
雖然呢排同你溝通不多
但叫我最信任的仍是你>w<
(昌昌= =你點串我~我記得嫁~><~)
好辛苦咁行上6樓~
撞到elly@@
又蔡李佛~
d動作好好笑' w '
eng堂...
自己做個個閱讀理解
好快做哂
係到玩~
唱歌=w=
oscar唱歌不錯
kevin就........
xdd
happy的2堂*
放學....
$1保驃幾好玩=w=
eva shirley wai lung都上當了xdd
back wif 吉吉*
丫雙受傷了..
丫嵐佢地又好似唔開心wor(from thier msn name)
希望你地快d冇事啦*
不知你會否有機知道真相呢=w=
|