張成績表...
可以ge話
我會burn左佢= =''
d人係miss前就話唔緊要
1出門口就話我ge名次...
你係我丫媽來嫁..
明知我唔開心
仲要話...
變態!
返到家
搵住搵個人陪下......
1個都冇.......
好彩elvan未訓= =''
sorsor 呢..累你通宵....
次次係我最唔開心ge時侯
都係1個人都冇
點解?!
fds 你地係邊?
口口聲聲話鐘意我個 堆人兄
你地係邊?!
次次都係咁.......
why?!
i am not tough!
次次想搵人
都係搵唔到....
你話可以用sms搵你...
但係到而家都冇reply.....
你果然有女冇fd= =''
你話星期日你得閒嫁T T
1世冇運的東東 = =
|