已經好耐冇打日記
因為冇野值得我打..
sports day
自己個社d氣氛真係好差..
although我只係啦啦隊
但係
見到佢d咁
都幾hurt= =''
miss lau好俾心機帶起我地
可惜都係冇用
紅社d人係勁
但係唔夠團結
跑社制
要3吹4請
真係差在未又跪又''ai''嫁咋..
sports day都幾好玩ge
除左要啦啦隊表演
真係好樣衰= =
唔係講笑..
呢2日係個看台到
諗到好多野
該放棄ge
係時候完全放低..
我要惡補d maths...
我要出年仲係5c..
今日見到eva返左來
精神唔錯..
安樂哂啦你..
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
以前打blog
真係將1日ge野打哂出來
有d無聊= =
反而而家鐘意打feeling多d..
岩岩係個壇到
睇到d野
巧sv 牙你地~
羨剎旁人~
同我fd ge
會明=w=
keke~
恨~只會越來越深~
不過唔關我事~
let it be~
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
點解我老豆可以咁無理取鬧嫁...
我真係好hate
我更hate我牙媽咩都話我唔岩
俾著你係我牙
已經累到死
仲要俾人fufu喝喝
點你做野
大佬牙
人會累嫁
你累就得
我就唔得
kai的
你自己白痴je..
個mouse冇個波波你又唔係第1日先知
boot機咁easy
教左你幾百次啦
diu
洗唔洗咩都搵人服侍?!
要ge~
有本事你就請個工人返來
我係你個女
唔係工人
唔係俾你出氣ge出氣袋
牙媽成日都話''因為你係佢個女''
係又點??
係就佢做咩都得
痴線
咩c想牙
低嫁..
係又鬧唔係又鬧
我好累訓下
你又話我發脾氣
件pe 3放係自己room都要俾你diu我lor
你根本就係冇野搵野來鬧
訓下又話''聽日唔洗返學咩?!訓咩牙''
我真係唔洗返wor=3=
你又話''唔洗返就唔洗執野?''
俾你去sports day牙
你仲郁到我話你勁~!
我真係好唔鐘意你地咁樣lor............
講真
如果同老豆嘈ge係牙哥
你地1定當冇事
點解次次都係搵我來鬧
on ge
你話老豆錫我
都係表面...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
今日由返到來開始就好唔hapi...
我恨....
為何失去1切的永遠是我?
我可否假裝看不見?
迷....失去我的方向........
|