10:45起身
出天水圍......(本來係出kowloon park ga= =''不過冇人出~反正報左案= =''先出來玩/...媽咪唔知的=w=)
去到西鐵站
前面個呀嬸問點去濕地公園都要2個字
不是ba><~!
害我遲到
點知去到個時
小星同我講
妃子係美fu = =''
some mins之後
最不想聽的消息還是聽到了
唉......
已經揀星期日
你咁都出唔到來
我都冇野好講~!*
聽見你話有10幾分
maybe升中6
係我foolishge angle
我想你升多d
ke=w=
星期6有機會見到ma=w+
但係係你ge angle
唔鐘意讀....
上到去都冇意思.......
同你傾左幾mins
我已盡量保持住開心ge心情= =''''
但還是冇心雞
sor
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
去左食d野先*
then搵roller場= =
taxi driver都唔識去= =''
我地行過去
行到好遠
去到觀音廟都唔見
再係...
貨車場= =
my god= =
唉= =
give up
(ps.我地橫過公路4次了= =)
好熱好熱
上小星家
打機=w=
玩電腦
heahea下就5點半
要閃lu
今日欣欣不在家
好靜=w=''
返到來上pinpik........
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
想見你是多麼的難~!*
|