今日又去人地屋企練琴-0-
好鍾意佢屋企人-0-""
特別佢阿媽,,仲有佢家姐,,,
哈哈,,,
我練左眼紅紅同埋友誼第1
好好聽-0-",,但係我彈到,,,-V-"'
哈哈,,,
好想返學呀,,但無奈我D功課-0-"""
數學上冊,,死左,,無拎返屋企><"
求救呀-[]-"
------------------------------------------
每日1歌:;戀愛大過天
學業要緊 我會小心 喜歡的他卻在走近
聊聊天竟比考試更專心
難道沒有他 我會更自愛 何時可戀愛
理論為何沒記載 要那樣才是應該
*同學愛新鮮 戀愛大過天
想不想也日夜懷念 連甜夢也不夠甜
當然 現在我未成年
讓我膚淺 只知戀愛大過天
忘記有益的格言 自動掠過他眼前
怎麼閃 同學始終會遇見*
學習大多 愛好太少 光陰一眨眼便跑掉
為何他竟比功課更緊要
難道沒有他 我會更自愛 何時可戀愛
理論為何沒記載 要哪樣才是應該
REPEAT*
少女愛暗戀本是自然 現在志願以後或會變
而我是否懂得愛 不應該也難改變
REPEAT*
(未大個女 你大概應該)
天空海闊什麼都喜愛
(未大個女 你大概應該)
談些少戀愛 談更多未來
(未大個女 我大概應該)
應不應要為他鍛練期待
(未大個女 我大概應該)
如果可愛 愛愛亦無害
(未大個女 你大概應該)
難道老來先可以戀愛




