img56/4547/ug086d1a1nz.gif
img54/2164/ug0644eb6tb.gif
 
img53/2299/p05060614102wz.jpg img53/2879/p05060614042sy.jpg
img53/3333/p050606135611wi.jpg img236/5702/p05060613545sx.jpg
 
 
 katy0905 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 

 
2006 年 4 月 17 日  星期一 【晴天】
 
  …"

今日又去人地屋企練琴-0-

好鍾意佢屋企人-0-""

特別佢阿媽,,仲有佢家姐,,,

哈哈,,,

我練左眼紅紅同埋友誼第1

好好聽-0-",,但係我彈到,,,-V-"'

哈哈,,,

好想返學呀,,但無奈我D功課-0-"""

數學上冊,,死左,,無拎返屋企><"

求救呀-[]-"

------------------------------------------

每日1歌:;戀愛大過天

學業要緊 我會小心 喜歡的他卻在走近
聊聊天竟比考試更專心
難道沒有他 我會更自愛 何時可戀愛
理論為何沒記載 要那樣才是應該

*同學愛新鮮 戀愛大過天
 想不想也日夜懷念 連甜夢也不夠甜
 當然 現在我未成年
 讓我膚淺 只知戀愛大過天
 忘記有益的格言 自動掠過他眼前

 怎麼閃 同學始終會遇見

學習大多 愛好太少 光陰一眨眼便跑掉
為何他竟比功課更緊要

難道沒有他 我會更自愛 何時可戀愛
理論為何沒記載 要哪樣才是應該

REPEAT*

少女愛暗戀本是自然 現在志願以後或會變
而我是否懂得愛 不應該也難改變

REPEAT*

(未大個女 你大概應該)
天空海闊什麼都喜愛
(未大個女 你大概應該)
談些少戀愛 談更多未來
(未大個女 我大概應該)
應不應要為他鍛練期待
(未大個女 我大概應該)
如果可愛 愛愛亦無害
(未大個女 你大概應該)
難道老來先可以戀愛

 
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
個 人 資 料

暱稱: `||×吉皮★__
性別: 女
國家: 香港
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
 
最 新 五 個 留 言
最近三個月尚無任何留言
 
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 207 | »