今日返學,,,-0-""
1早見到楊思琦同李欣欣,,,,
之後同琪琪,,李美1齊返學,,
好開心呀,,,楊思琦佢地果張檯得3條友,,,,
我地呢-0-唔夠坐呀,,,
D男仔搵佢地喎-0-"
李美好似話好似係借功課喎-0-"""
唔知呢,,,
之後就等上課室啦,,,,
早讀呀,,,好開心呀,,,
之後就上美術,,
好開心呀,,,
無野好講架,,,,
哈哈,,,
之後就小息,,,
諗住等林大威同羅加珞架,,無等到之嘛,,
佢地都唔黎-0-
之後就落左去,,買水水呢,,,
之後就上返去,,數學,,,
好無聊,,,成堂都唔係好知佢想UP乜,,,,
係度SMS左陣,,,
個吳綺澄打黎=-="
之後就小息,,,,
唉-0-"無聊極,,,
之後就上英文,,,默書,,,我隔離睇我,,,卡卡
卑老師睇到,,
SO,,狂啤佢-0-"
哈哈,,,
之後就食飯,,,
好開心,,,
之後就落去食野,,,
食左小小,,
上返去,,
中文,,
我剪個支塗改液,,,
搞到成手野,,,,><
跟住去左洗手間,,成班以為吳穎豪搞我-0-"
勁搞笑,,
狂卑人問我同佢做乜-0-"""
哈,,,
跟住就上科學,,,,
傾計中,,,
之後就留堂,,,,-0-"
李美話諗住睇羅加珞同埋林大威打波,,,
點知就-0-
2個都留堂,,
之後就走人,,,
睇人踢波,,,,勁搞笑-0-邊個中獎邊個請食飯,,,
琪琪中左-0-"
哈哈,,,
之後就走人,,諗住見唔到林大威同埋阿羅加珞啦,,,
點知見到-0-
跟住又1齊走囉,,,卡卡,,,




