| «‹ May 2016 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 11 日 星期六  |
2006 年 10 月 25 日 星期三  |
| nothing |
今日上P.E堂果時~
唔小心咬柴~
搞到要上醫療室~
好痛呀~
之後呀麻帶我去睇"鐵打"~
仲要食藥同荼藥膏~!
|
| 刊登時間︰2006-10-25 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 21 日 星期六  |
| nothing |
琴日有人send左個病毒俾我~
搞到我部電腦中曬毒~
仲開唔到MSN~
個病毒仲自己send俾人~
果個人都唔知有無搞錯~
亂咁send D病毒俾人~~!
P.S
Dear MSN既人,
如果我琴日唔小心send左D病毒俾你地既話,我係到同你地講聲"Sorry"..............一但你地收到我既Massages...............千其唔好打開佢...............如果你打開佢既話..............你部電腦就會中毒~!~!
真係好"對唔住"呀~!~! 
From,
Katy
|
| 刊登時間︰2006-10-21 11:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 20 日 星期五  |
| nothing |
今朝同陳倩一齊返學~
早會:一大堆廢話
電腦:倉頡小測
中文:默書
數學:無聊
Drama:訓覺
之後個D唔講啦~!~!
|
| 刊登時間︰2006-10-20 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 8 日 星期日  |
| nothing~!~! |
呢幾晚都同謝惠玲send SMS~
搞到好夜先訓~
上msn又無咩人oline~
超爆悶呀~
又唔知做咩好wo~
唉~算~
等變化石~!~!
P.S.
我好似又比朋友遺棄..................點算......................有無人教下我點做呀???
如果有既話就留個C.M俾我呀~!~!
|
| 刊登時間︰2006-10-08 12:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|