又到12月啦...嘻嘻,,就黎christmas啦,,,好開心牙....
but今日我勁down><"""返到學校yuki 同kiki唔知講左d咩
我想知但佢地唔話俾我知= ='''''我就咁嬲左佢地
點知我見到雞屎佢地又係度講...問佢..佢又唔話我知
我就咁又憎左佢...敖燕燕叫我唔好嬲...sor...我做唔到囉
我最後仲嬲埋佢tim...
上last個堂佢地係度玩...敖燕燕唔知佢有無心啦..
佢整到我...我即時啤左過去..仲屌埋佢tim...
我問牙sir借剪刀..雞屎話佢有...我同佢講左一句..
唔洗啦...(語氣唔係咁好的)..行左出去..suki就扲左剪刀出o黎
借俾我><"""唔該曬>v<'''''
放左學...我叫牙索同我落去買筆....
我見到肥銘同蔡偉賢..= ='''俾人串牙><"""死肥銘..
一見面就串我..><"""都係我唔好係我話你先...sor
ps...我地可能無朋友呢2個字啦....算啦....或者無人稀罕
今日心情勁勁勁down...天日都可能係咁....如果有咩事唔好怪我....或者講向sorry先!!
|