仔仔blog
相處得愈快樂
離別時卻愈傷心!
╰┈]該珍惜的..我會好好把握```
katy9897
暱稱: 仔仔
國家: 紐西蘭
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
......
真係好唔明!!
yeah
唉~~我係黑仔~~~
死人李嘉琳
文章分類
全部 (25)
家庭事件 (1)
校園生活 (9)
未分類 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 88
今日人氣: 0
累積人氣: 683
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


好搞笑≧▽≦ 無奈 分類: 未分類

今日有好多

上英文Net堂,周sir做鴨

數學堂林sir畫野.我地全班話林sir d畫進步左,不過張生d畫好dd.(dd咋)

唉,課外活動堂悶悶地,miss余唔比人做功課.播埋d好低b既片,有棋玩.不過好悶.冇玩到la

於是去左吳欣欣果度睇佢地玩波子棋,原來吳欣欣都有好屎既地方.就係玩食波子棋(唔係真食ar)

放學留低做專題,牙哥帶左上次去做專題d相番來,大家姐拍d野好,大家姐叫二家姐加幅相落去,幅相係二家姐來既...

二家姐(我估)

聽日慘d,要練習羽毛球2個鐘,上次練完隻腳好酸痛 .

上次比完賽,全身好酸痛.

不過幾好玩..