今日有好多 野
上英文Net堂,周sir做鴨
數學堂林sir畫野.我地全班話林sir d畫進步左,不過張生d畫好dd.(dd咋)
唉,課外活動堂悶悶地,miss余唔比人做功課.播埋d好低b既片,有棋玩.不過好悶.冇玩到la
於是去左吳欣欣果度睇佢地玩波子棋,原來吳欣欣都有好屎既地方.就係玩食波子棋(唔係真食ar)
放學留低做專題,牙哥帶左上次去做專題d相番來,大家姐拍d野好 ,大家姐叫二家姐加幅相落去,幅相係二家姐來既...
二家姐 (我估)
聽日慘d,要練習羽毛球2個鐘,上次練完隻腳好酸痛 .
上次比完賽,全身好酸痛 .
不過幾好玩.. 
|