| «‹ July 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
1715  |
分類: 未分類 |
今日睇完夢迴大清4la,
好開心......
夢迴大清我上網其實睇過,
但係我唔明,
係唔係夢迴大清下部=書的夢迴大清4,5?
好想睇廚娘皇后牙.......
讀左1YEAR後,
我覺得最"黑人憎"的TEACHER頭三位係.......
1.mrs wong (真係congratulation!!!)
2.鄭sir (最憎就係"again, again and again"<--thissentance 出自19,好岩)
3.miss 莊(其實我憎佢,係因為我憎NEEDLE WORK)
HOPE佢地下YEAR 唔會教我LA!!
ps>今 日要講的野係咁多,86∼
要留cmcmcmcm,thx∼
|
| 發表時間:2008-06-27 05:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
鄭sir OK呀,, y 你會唔中2佢??? 不過anyway,, cm 4 you~~
|
|
|
有第4了咩?! 我唔知喎..-3- 我覺得鄭sir幾好喎~-v- 平時分比到好高>v<
|
|
|
wnt95 於 2008-06-27 07:09 PM 發表:
嗯!鄭SIR幾好丫... 得閒去我個blog留言啦... THX
|
網主回覆
好牙,
我會去你個blog留cm la..... Posted at 2008-06-28 02:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
鄭s!r同埋M!ss莊狠好人嫁-3- 點解你會憎佢地/___\
|
網主回覆
我唔係覺得佢地2個唔好人,
其實我又唔算係憎,
可以話係唔中意lor.....
我覺得這2subject好悶,
although 我係幾中意IS.... Posted at 2008-06-28 02:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝cm,... Posted at 2008-06-28 02:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|