留言板框加虛線
您已經停留了
TUNG-KO"@QOOZA
thx for coming....
留cm................................................................................................
katyko
暱稱: KO AR TUNG
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« July 2020 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
1700
1234
1603
1828
1109
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 88
今日人氣: 0
累積人氣: 1692
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 27 日  星期五   時晴時雨


1715 鬱悶 分類: 未分類

今日睇完夢迴大清4la,

好開心......

夢迴大清我上網其實睇過,

但係我唔明,

係唔係夢迴大清下部=書的夢迴大清4,5?

好想睇廚娘皇后牙.......

讀左1YEAR後,

我覺得最"黑人憎"的TEACHER頭三位係.......

1.mrs wong (真係congratulation!!!)

2.鄭sir (最憎就係"again, again and again"<--thissentance 出自19,好岩)

3.miss 莊(其實我憎佢,係因為我憎NEEDLE WORK)

HOPE佢地下YEAR 唔會教我LA!!

ps>今 日要講的野係咁多,86∼

要留cmcmcmcm,thx∼

 

發表時間:2008-06-27 05:33 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 katyko 的日誌)


laiyan910 於 2008-07-04 05:54 PM 發表:
 鄭sir OK呀,,
y 你會唔中2佢???
不過anyway,,
cm 4 you~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



alicewong_6 於 2008-07-01 08:11 PM 發表:
 cm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chris003 於 2008-06-28 03:29 PM 發表:
有第4了咩?!
我唔知喎..-3-
我覺得鄭sir幾好喎~-v-
平時分比到好高>v<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wnt95 於 2008-06-27 07:09 PM 發表:
嗯!鄭SIR幾好丫...
得閒去我個blog留言啦...
THX
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好牙,
我會去你個blog留cm la.....
Posted at 2008-06-28 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Ching_21295 於 2008-06-27 06:39 PM 發表:
鄭s!r同埋M!ss莊狠好人嫁-3-
點解你會憎佢地/___\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係覺得佢地2個唔好人,
其實我又唔算係憎,
可以話係唔中意lor.....
我覺得這2subject好悶,
although 我係幾中意IS....
Posted at 2008-06-28 02:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sandylam1995 於 2008-06-27 05:47 PM 發表:
CM FOR YOU !!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝cm,...
Posted at 2008-06-28 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]