原來愛你係我既錯~等待你來愛的''小貓''

so how are u dear~*

dear fiona*新既學期''3b''

                                         

                   

katylai
暱稱: ~小貓慧~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
夢里花''*
我番黎la~
眼淚的好戲~*
唉''*
Game**侍續''
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


妹妹妹妹]]* 分類: 未分類

好野''今晚又有得聽妹妹妹妹喇''

呵呵]]*

唔知今晚講咩呢?99+13=112

112 112 112......

[[零與零之間]]

msn終於改左名''#~katy@正義長存]]*

好唔好聽呢?

今日全日都玩電腦''

冇做過功課,冇溫過習''

其實我都唔知點解''d人咁鍾意玩嫁!!

玩極都唔厭''無聊

無聊......

shan shan話我msn個新名都幾好聽喎''

如果比我''簡''我會讀b班定c班呢?

你又會點''簡''?

我form1差1名就係b班''

不過我都係choose番c班''

因為有miss倪''

如果我班主任係yip sir既話''我死得啦''

佢咁衰''成日屈機''仲話我呀!

我好憎佢''

雖然我班有d人好衰''

但係~我......

雖然係呢班,好辛苦''

我地班某d人好嘈''上堂搞到我地聽唔到''

但係我見到miss倪咁樣''我都......

唔講咁多喇''有d想喊.....

886

 

 






訪客留言 (返回 katylai 的日誌)


shanchuili2 於 2006-06-10 03:32 PM 發表:
halo>.<
 
有時又真係好煩惱ka..
 
我想留係e班..因為d人都有好義氣"
 
呢樣野我都有排學'']]
 
但係留係度既話..
 
我諗d成績都進步唔到....
 
唉.."
 
順其自然la..唔諗甘多*
 
再傷心都會過去既___*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX呀''
我都係咁話呀''
睇我最新日記啦''
Posted at 2006-06-11 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]