| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 10 日 星期六  |
| 妹妹妹妹]]* |
分類: 未分類 |
好野''今晚又有得聽妹妹妹妹喇''
呵呵]]*
唔知今晚講咩呢?99+13=112
112 112 112......
[[零與零之間]]
msn終於改左名''#~katy@正義長存]]*
好唔好聽呢?
今日全日都玩電腦''
冇做過功課,冇溫過習''
其實我都唔知點解''d人咁鍾意玩嫁!!
玩極都唔厭''無聊
無聊......
shan shan話我msn個新名都幾好聽喎''
如果比我''簡''我會讀b班定c班呢?
你又會點''簡''?
我form1差1名就係b班''
不過我都係choose番c班''
因為有miss倪''
如果我班主任係yip sir既話''我死得啦''
佢咁衰''成日屈機''仲話我呀!
我好憎佢''
雖然我班有d人好衰''
但係~我......
雖然係呢班,好辛苦''
我地班某d人好嘈''上堂搞到我地聽唔到''
但係我見到miss倪咁樣''我都......
唔講咁多喇''有d想喊.....
886
|
|
|
halo>.<
有時又真係好煩惱ka..
我想留係e班..因為d人都有好義氣"
呢樣野我都有排學'']]
但係留係度既話..
我諗d成績都進步唔到....
唉.."
順其自然la..唔諗甘多*
再傷心都會過去既___*
|
網主回覆
THX呀''
我都係咁話呀''
睇我最新日記啦'' Posted at 2006-06-11 09:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|