| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 27 日 星期二  |
終於考完試喇'']]●◎  |
分類: 未分類 |
呵呵]]*
考完試喇''好開心呀''
不過我細佬勁賤lo''
我係msn到話佢''
關佢咩事姐!
個msn係我既''
佢自把自為入我個msn改番''
仲打''我係白痴慧,我係唔係好低能呢?''
佢就低能!
c忽俊''
收皮啦''
我咪係番佢個msn到話佢係c忽俊lo''
佢做初1,我做15!!!!
聽日唔使番學呀''好野''
我聽日一定要早d起身''
跑步同打badminton lo''
hehe''
唔知考試點呢?
epa好難呀''
希望好過上次啦''
今次既成績''
>.<
|
|
|
sophia 於 2006-07-01 08:51 PM 發表:
|
網主回覆
WELLCOME! Posted at 2006-07-18 03:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你就低能呀''>.<
>o< Posted at 2006-06-30 05:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係呀''
好relax呀'' Posted at 2006-06-30 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
boo612 於 2006-06-27 11:30 AM 發表:
|
網主回覆
HEHE''
大家咁話'' Posted at 2006-06-27 11:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|