今日我去咗食好嘢!
哈哈*
朝早食日本野^3^
有
1.帶子
2.八爪鱼
3.象{笨}{膀}(吾色寫呀!)
4.吾記得添>3<
sor
䏲•䏲睇下喇!!
yummy yummy!
介紹吓先*v*
1.)三文鱼腩丫@.@{勁好食呀0v0}{特別喜 丫@.@}
2.)吞那魚{都好食!@.@}
3.)白色弋個入面系海擔.>.<
出面系劍魚丫{非常好吃~}

去左無印
買咗好多野...
重去左食xx
系丫!!!!!!
吾系吾系吾系吾系吾系吾系吾系丫
吾系雪糕丫!!!!!!
系用薯仔整既...........
薯容*v*
雪糕薯容~

真系雪糕呀~

886!
|