今日
一早去游水
0710係M記同Cathy Tsoi 一齊去
成為最早到既兩個人
點解落完雨先去游水喎
好多飛蟻
救命!
Eng
S Lee冇返
做IS,傳紙,Play369
放學
Music Festival Rehearsal
1D 好好lo
1A 加油!
little beautiful 肥比
你會唔會衰咗D呢? 唔好禁激動
係就認la 你禁樣只會令人哋更加開心
依家黎到e個地步 錯又唔係你錯
你成日都唔認只會令更多人憎你 其實其他人自己都估到la!
唔洗理佢
十卜U!
成日個腦都有「Apron」e個字
第1,2堂 Apron
RE
鄧太講「燉蛋」
好笑
去做Needlework
做到差不多5點
返居企
冇食lunch
做曬Apron
Yeah!
Apron↓
好想返德田李兆強
想搵人陪我.....
有興趣
請CM ......
上回講到......
B.Wai 今日一定鬧我
我今日Morning自己上去自首
佢冇鬧我,Yeah!
佢話:
「下次唔好咁「蚊」la!
Bye Bye!!!」
-3-
又食Cup Noodle
不過係7-11食
Then
返學校hea
hea 到1445走人