| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008-06-23 |
分類: 未分類 |
TO`某人@,@
你永遠是我的碎愛♥不管愛你有多難^3^
|
|
★c0mment PLZ
|
..............................
| 2008-06-20 |
分類: 未分類 |
今日返學`好天晴啵@00@
英文=]對卷^0^v
LISTANING;]20/20*3*
PAPERI;]39/50
PAPERII;]71/80
算係唔錯=))
跟住袁sir諗住考oral-v-||
無啦啦李sir走入黎話要對卷']
跟住袁sir走人...
丫唔知邊個問-_-甘oral點丫?_?
袁sir話+v+過去5c班考囉>v<
袁sir無啦啦醒左甘多既v33v
數學;]80/100
小息=]玩0v0比d男仔打臉`
中文=]對卷@,@?!
閱讀;]68.5/100
聆聽;]12/20
寫作;]80/100
聖經;]88/100
跟住周老師又黎對卷*3*
MUCIC;]17/30 差1分合格-,-凸
跟住常識^3^92/100
第一次甘高分=))
豪仔寫中國國父係貝多芬=v=
放學-0-合唱團;]
跟住同常彥去KWAI FONG食野']
食魚蛋食到我喊-v-||
跟住同常彥去睇碟-_-
做緊[我的最愛]
勁搞笑囉>3<
丫邊個邊個話[你真係好cute丫]
又話[你真係好蠢丫]
跟住講[你真係好cute蠢丫]
笑/\/\*
番去學校繼續做模型v33v
做左好少時間就走佬0v0
去圖書館借書/v\
見到伍老師`-v-
|
|
★c0mment PLZ
|
..............................
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|