| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| @,@ |
分類: 未分類 |
今日都係咁熱a_a我快死了`
最後一日返暑期英文班v_v正
一返到陳兆民;勁多人企係門口到@.@搞咩春.
入到去見到Wing`同佢一齊去睇係咩班同咩社=]
點知塊板前面勁多人係到*3*
算算算=)放學先睇-v-
上到禮堂;涼到入心=D
冷氣萬歲._.v
比賽比賽-_-+
首先講組名同口號:)
我地個組本身叫h0t banana<3但後尾改左`
The BEST 0f Kids@,@
有一組個口號勁搞野*0*
AAABC OneOneOneTw0Three=)
-v-跟住的我唔記得左
第1回合;T0p 0f The World
有一個話係最長既=P諗到啲黃色野.
第2回合;Name 0f The 0bjects
第3回合;收賣佬
見到其他組啲人倒曬啲野出黎-_-+變態
我地個組竟然贏左`o咀囉
怡話;吓@,@我地咁都贏
我答;鬼叫我地垃圾多咩*3*
第4回合;串字
串錯曬=) -o-
比完賽同Miss Wu影相;D
落返去.終於睇到啦-_-
1B;儉社:)
個社名好怪a_a S0 Bad
y0 v_v同Wing`b0b0一班
|
|
★c0mment PLZ
|
..............................
| 熱-_-+ |
分類: 未分類 |
嗶;呢幾日勁q熱囉.搞咩春-_-+
朝早打陣機先記得今日要交回條:P
a_a即刻打電話比老母幫我簽返名
參加啲多元低能活動<3
一出到去v33v勁熱囉`
我仲著住條長牛仔褲@.@
*o*熱到我
返到去同平時一樣=)
去飯堂;上禮堂;上課室;
呼^3^冷氣真舒服.
冷氣果然係世上最好既發明<---老豆教既=_=+
跟住默書: )
13/16
教科學a_a同wing係咁傾計v33v
聽日唔知咩比賽-_-要口號同吉祥物:D真益智囉`
`都唔明點解我後面條友咁百痴@o@
放學啦;冷氣.再見-v-
勁熱.買雪糕食*,*
yummy^0^v
尋日夜晚去游水=D
游泳技術開始倒退/3\
n0.1大b;n0.2我;N0.3小b
嘻嘻.笑了小b成晚:)
苦情人<3好聽好聽`
讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微
我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離
讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
再走多遠 一樣沒將來
就由我帶你轉身下台
再想多遠 也難連載 繼續難被愛
仍然能自愛 別怪責我要分開
曾經想當個好情人 捨身成仁
還愛你愛到往下沉
若要犧牲 方能擁吻
無法一起 再同渡半生
如今找不到好情人 只得苦情人
就算我對你還著緊
亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
誰有心 還要等 你熱吻
如果必須要好情人 捨身成仁
誰有勇氣愛上別人
若要犧牲 方能擁吻
難道一起 再無下半生
曾經不相信好情人 找不到情人
遇上你曾如何認真
但明白你脾性 就算多十秒 開心
誰有空 還再等 你合襯
|
|
★c0mment PLZ
|
..............................
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 18 | »
|