| «‹ March 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
| 屏山 |
分類: aCtIvIeS |
我同牙官,FANNY...
去左屏山牙
超勁牙!
去左MANY古蹟牙
好好玩牙
我地本身唔認路牙
不過撞到個姐姐去屏山
所以一齊去
就唔會擋失路
超OK
雖然好累,但係學到MANY野
所以係唔錯
好充實
|
| 發表時間:2009-04-15 08:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM-︶-!!!好勁咩,我地4個冇人幫都先成左呀!!!!!
|
網主回覆
你食屎!! Posted at 2009-04-23 03:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-3-我地去既時候係咁落雨-.- 你`就好na.. 有人帶路-3-" 我地搵唔到古井/.\
|
|