kawa_yi
暱稱: KwAn`怡*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« March 2022 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
FREDDY
朋友oR 情人??
英詩'']
MMK生日快樂
2009-10-10 1B班會
文章分類
全部 (26)
aCtIvIeS (8)
aNgRy (2)
bOrEiNg (3)
dRaMa (4)
FeStIvAl (2)
ScHoOl (3)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
HeySayJump
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 94
今日人氣: 0
累積人氣: 2090
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


屏山 分類: aCtIvIeS

我同牙官,FANNY...

去左屏山牙

超勁牙!

去左MANY古蹟牙

好好玩牙

我地本身唔認路牙

不過撞到個姐姐去屏山

所以一齊去

就唔會擋失路

超OK

雖然好累,但係學到MANY野

所以係唔錯

好充實

發表時間:2009-04-15 08:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 kawa_yi 的日誌)


LINDAMEIMEI 於 2009-04-26 10:17 AM 發表:
cm!!!
by榴槤妹
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shou2hu2shen 於 2009-04-17 10:27 AM 發表:
CM-︶-!!!好勁咩,我地4個冇人幫都先成左呀!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你食屎!!
Posted at 2009-04-23 03:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



dmimiid6 於 2009-04-15 10:26 PM 發表:
-3-我地去既時候係咁落雨-.-
你`就好na..
有人帶路-3-"
我地搵唔到古井/.\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]