[!*我的日記 = ] write login logout member forum
 

暱稱: +家娃+
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區


 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

死左!?

 
2009 年 8 月 2 日  星期日

今日

我聽到一個

開心?

sad?

的消息

就係我爺爺

死左...x_x

一開始

我聽到電話傳出...

一把兇惡的sound(man)

就好冇禮貌甘話

:你啊爸呢?

我話唔係到

then

比左啊ma聽

啊ma一聽大喊出來

:唔係啊!

又震曬甘

我就唸係唔係有人x左

啊ma會有甘的反應

第一時間就唸係唔係婆婆

但係..

婆婆都唔識呢個人

then

我就唸係唔係我的bad爺?

or

我的bad嫲?

結果........

why

啊ma明明唔like佢

點會有甘的反應??

雖然第一刻聽到我都’o’左

但啊ma唔係only第一刻

而係第二,三.....刻

佢就係識叫我地比$$佢

仲立即返去睇佢!

我都唔知有咩反應先好

唔明,

唔明

唔明

唔明

唔明........

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 31 | »