由
7月27日至到昨天
我都在大陛享受我的假期
在大陛
我玩了很多東西
去了很多地方
食了很多食物
例如去雙水食燒雞
去了巴金所說的鳥的天堂--小鳥天堂
又swimming..........
仲有好多野
但要講都唔知要講到幾時
甘多野都令我唔想返HK
只不過個2隻野(my 姥)影響了我的心情
他們話我們一家人總共欠他們
5萬元港幣和2萬多元人民幣
我們計來計去都計唔到
點知他們話計返當時的比例(1:5)
從來都冇係過1:5
作大都唔洗甘誇張啦
跟第二日,mum生日去早茶
Mum又話請他們去
好唔like
不過,我對啊媽有啲disappointed
因為個2隻野make到好野蠻
動點儿就發脾氣
爸,我講啲咩都疾住曬
不過大陛裹有多啲電視台睇
唔洗只憬睇奧運
哈哈^_^
不過今日就要返出HK
好sad!!><
|