今天.....很繁忙啊~!!
早上要補課...不過..
同mia坐的時候,,系甘傾...傾...傾..傾...........傾
哈哈~見到mia講kame時口都是無合埋過 就知她很興奮呢~^^''
我仲猛甘問她kame d野.........kame幾歲啊?? KAME幾高啊????
我仲發覺KAME越來越靚仔啊~因系電視度見到他~好型啊~
不過我系唔會同MIA爭的.....因為我有................................
紺紺啊麻!! 哈哈~
仲有啊~ erica的腳好似受左傷 希望她快d好啦~她今日都無返啊~
bio 堂時...我見到 PP 的人中生左粒好像暗蒼的物體....不過我無問她.....因為我見到mia已有行動了~~
放學時....約左阿簡同老大去訂lolita~打算漫畫節時一起穿~
點知老大去到都唔系好清楚邊度有得訂~搵左成日~又行左成日.....很累~
食lunch 時 老大叫左一碗好辣的拉面,.....搞到變左孖潤腸....FUNNY!
好采阿簡無跟他0者~ 回家時0架巴士好多人啊~怕怕~!!!
返到家竟然無人,. ....不過都慣曬架啦.....自己一個無有怕~!!!加油!!
聽日就系送禮物的時候啦~希望牠喜歡啦~!!
|