モーニング娘。紺野あさ美」は本年7月23日に行われる、国立代木競技場第一体育館での

早安本就是無法讓人長留的團體    進來還是會離開  只是早晚的問題
等到有能力了   就是該放任她們飛翔的時刻
也許現在對她們而言讀書是最重要的 盡管要回歸正常人生活
只能衷心祝福 至少她們是有目標  希望她們朝目標前進吧!

        

           

  

    

 

 

kawai218
暱稱: Bear
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
絕望
動漫節~
好開心啊呀!
病左.........
好黑仔啊~
文章分類
全部 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


十分累呢!! 不安 分類: 未分類

今天.....很繁忙啊~!!

早上要補課...不過..  

同mia坐的時候,,系甘傾...傾...傾..傾...........傾

哈哈~見到mia講kame時口都是無合埋過  就知她很興奮呢~^^''

我仲猛甘問她kame d野.........kame幾歲啊?? KAME幾高啊????

我仲發覺KAME越來越靚仔啊~因系電視度見到他~好型啊~

不過我系唔會同MIA爭的.....因為我有................................

紺紺啊麻!! 哈哈~

仲有啊~ erica的腳好似受左傷 希望她快d好啦~她今日都無返啊~

bio 堂時...我見到 PP 的人中生左粒好像暗蒼的物體....不過我無問她.....因為我見到mia已有行動了~~

放學時....約左阿簡同老大去訂lolita~打算漫畫節時一起穿~

點知老大去到都唔系好清楚邊度有得訂~搵左成日~又行左成日.....很累~

食lunch 時 老大叫左一碗好辣的拉面,.....搞到變左孖潤腸....FUNNY!

好采阿簡無跟他0者~  回家時0架巴士好多人啊~怕怕~!!!

返到家竟然無人,.....不過都慣曬架啦.....自己一個無有怕~!!!加油!!

聽日就系送禮物的時候啦~希望牠喜歡啦~!!

 

 

 

 

2006-07-24 熱情 分類: 未分類

今日在家看cartoon 無出街啊~  不過我都看的好開心啊~

 唔知點解厘幾日成日比人鬧啊呀!

真系過分~我明明甘聰明~好多人都系0甘贊我0架麻....

但系偏偏比件豬仔話我系豬頭....衰人~!!!

到左夜晚就溫左下bio~話簑曬聽日都要Quiz.....

!!系啦~ 723系紺紺走0架日子啊~真系好唔捨得啊

話曬我都愛左她很久....系望她的學業能一帆風順同埋可以左到她想做的事!

也希望我有朝一日能好像她一樣又0力又靚!!!總之紺紺你要加油啊~!!我系5會忘記你0架!!

2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


無la la 的第1次寫 驚訝 分類: 未分類

其實我無想過會寫ga~
因為我唔識打字.....><'' 寫厘d好麻煩~
但是今天 ,,mia 話會打我地今天d搞笑野系她個blog 度
甘我米去see see lo~ see完之後 覺得好搞笑 于是就想留言wor~but 無accunt 我米申請個lo~ 跟住唔知點解... 在我的心中突然有股寒流形成 使我想試下寫,,,,甘就寫左啦~不過我想我厘d懶人都5會日日寫ga la~ 可能隔日寫or有野想寫先寫啦~再5系就寫一兩句就算~都預左ga la~~hahaha~