識男女,好朋友
我係靚仔一種
2008 年 7 月 22 日  星期二   酷熱


朋友=情人 尷尬 分類: 未分類


我今日係中心見到肥妹仔同排骨,,我每日見到肥妹仔,我就想起我條肥妹仔,個過肥妹仔,係鐘意我個過肥妹仔來,我一想起佢好唔好心,,人有肥有食煙,好唔點,就算肥到肥仔靚D啊,

我同媽咩講我日見到欣兒,我就想起肥妹仔,媽就話你成日想起佢咁姐係有D鐘意左佢,我下下

我到意加20歲到重未有條女唔知點算好,我識朋友有少,我都想有個女朋友,不過我唔會玩女仔意D人來,我好真心成意有女友

 

2008 年 2 月 1 日  星期五   晴天


有左女同學 分類: 未分類

我好唔開心啊日日我講左唔好說話對女同學,種要係我種意左過個來點算好啊

大家如冇左心愛好同學及朋友你地會唔會唔開心

2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


返工 分類: 未分類

我今日係第三日新工作,返工時我識左好多同事及朋友有男有女,係我識下中我突然種意左個女仔,不過我有唔知她叫咩名,年所有人都唔知叫咩名啊,你話點算,,,,,,

不過我就日日係我走先及幾她他人,因我係半識人所以我走先,但係我唔點樣先可以問到她們電話及msn啊啊,

但係我意星期正係返意7日,啊我都唔知點先可以拿到她電話,如果就算唔成工做我條女都可以做朋友姐係唔係,,,,,

我今日想我想走前會到她們電話及msn.....! 

2007 年 12 月 29 日  星期六   晴天


朋友 分類: 未分類

前晚我同問舊同學可唔可以出來玩下,食飯,談話種她就應成我去開心下,因她一講就話應成,不過我一早打俾我朋友 點知圈來未起身,我想住係都等點知,她圈來3點先起身,,,但我相信她係唔會唔應成我,...........
 

2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


stephy 開心 分類: 未分類

哈老大家~

係12月7號至9號stephy開演唱會,大家會唔會去呢!

不過stephy早前表示實力stephy表演實力唱〔電燈膽〕唱下期間stephy突然走音,

咁你地重會唔會種意stephy!

但係大家有會唔會叫她做【鄧走音】有會再叫她鄧走音呢﹥﹤

大家會點睇



kawai227
暱稱: peter
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
情人
2008-07-26
流星之戀
流星之戀
情人
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋