[[x﹏''[[____★ *!!-KAWAI DIARY!,'"!]]___*''
冇野好講呀..= =
kawai36
暱稱: KAWA!
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-09-13
2006-12-14
29th June,2006.
今今今今今日...
問呀卷呀頭先冇哂
文章分類
全部 (165)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
amy個日記
mkp內聯網
我以前再以前個日記
我以前個日記
我個板
每日一篇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 165
留言總數: 47
今日人氣: 2
累積人氣: 1993
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 25 日  星期日   晴天


25th June,2006. 分類: 未分類

今日係我一星期之中最憎既一天...

就係星期日了...

點解呢..

因為呢日完全冇自由...

硬性咁定左我要做咩野...

唔洗估..呢日我係會知道哂所有今日會發生既事..

就係起身.番教會.學琴.食lunch.去呀grandma屋企食飯.番屋企睇美女廚房.睇王子變青蛙.訓教

就係咁既一日啦...

簡單而沈悶...

直接而討厭...

我真係好憎星期日呀!!

人地就family day...

我就比人軟禁...

唉..咩世界..=v=

2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


24th June,2006. 分類: 未分類

今日呀...

去左op...

跟住係車度係咁sd sms...

跟住上車啦...

坐車去op...

跟住之後就玩左果個咩太空摩天輪..

嘩..係咁轉係咁轉..轉到我暈...

仲要係不停咁轉360度= =

唔暈都咩啦..

玩完好頭暈= =

跟住去左搭電梯啦...

跟住玩左果個咩飛天千秋..

好好玩呀...

果3個人玩左4次摩天輪喎!!= =細膽到佢地呀..[係正常既摩天輪]

跟住連飛天千秋都唔敢玩...

哈..= =跟住我地玩左好似2次飛天千秋..

跟住玩摩天輪...好悶..

跟住玩海x船!!

好正呀...我地坐尾二果行..XDDD

玩左2次!!!跟住...

跟住到文文佢地玩..佢地坐中間都驚到..=v=

跟住去食lunch...

跟住點知比個呀婆罵喎...

點罵就唔提啦..

我忍..做忍者...咩都要忍..

更何況我都講過話俾佢坐..係d人聽唔到姐..

所以我問心無愧..

自問我做得o岩就得..唔洗理d冇文化既呀婆..

跟住去ocean館...好悶...

跟住玩過山車!!

超正呀...我好想玩多次...

好鐘意過山車呀...

如同翁姐鐘意跳樓機一樣...

我好想玩多次呀!!只係一次..就夠=v=

跟住就番屋企...

sor!!打錯...我太想番屋企-v-

跟住上...又上??= = 上咩堂呀??!!

..唉..今日好熱呀!!= =>.<

跟住我地就搭吊車...

唉..

2點咋!!

咁早去到..

跟住你估下我地點..

我地又番番去!!

跟住又番番去!!

總之就係搭左2次吊車一次巴士啦!!!

唉...

跟住哂哂成個下午...

唔係既話我地都可以玩多3次過山車.跳樓機呀!!!

唉...哂時間的一天....

跟住最終就走人啦...>.<冇玩激流!!!搞錯呀!!跳樓機又冇>.<

跟住今晚食左2大碗飯..因為太餓既原因...= =