今日呀...
去左op...
跟住係車度係咁sd sms...
跟住上車啦...
坐車去op...
跟住之後就玩左果個咩太空摩天輪..
嘩..係咁轉係咁轉..轉到我暈...
仲要係不停咁轉360度= =
唔暈都咩啦..
玩完好頭暈= =
跟住去左搭電梯啦...
跟住玩左果個咩飛天千秋..
好好玩呀...
果3個人玩左4次摩天輪喎!!= =細膽到佢地呀..[係正常既摩天輪]
跟住連飛天千秋都唔敢玩...
哈..= =跟住我地玩左好似2次飛天千秋..
跟住玩摩天輪...好悶..
跟住玩海x船!!
好正呀...我地坐尾二果行..XDDD
玩左2次!!!跟住...
跟住到文文佢地玩..佢地坐中間都驚到..=v=
跟住去食lunch...
跟住點知比個呀婆罵喎...
點罵就唔提啦..
我忍..做忍者...咩都要忍..
更何況我都講過話俾佢坐..係d人聽唔到姐..
所以我問心無愧..
自問我做得o岩就得..唔洗理d冇文化既呀婆..
跟住去ocean館...好悶...
跟住玩過山車!!
超正呀...我好想玩多次...
好鐘意過山車呀...
如同翁姐鐘意跳樓機一樣...
我好想玩多次呀!!只係一次..就夠=v=
跟住就番屋企...
sor!!打錯...我太想番屋企-v-
跟住上...又上??= = 上咩堂呀??!!
..唉..今日好熱呀!!= =>.<
跟住我地就搭吊車...
唉..
2點咋!!
咁早去到..
跟住你估下我地點..
我地又番番去!!
跟住又番番去!!
總之就係搭左2次吊車一次巴士啦!!!
唉...
跟住哂哂成個下午...
唔係既話我地都可以玩多3次過山車.跳樓機呀!!!
唉...哂時間的一天....
跟住最終就走人啦...>.<冇玩激流!!!搞錯呀!!跳樓機又冇>.<
跟住今晚食左2大碗飯..因為太餓既原因...= = |