|
|
決心搵野煩也**┢┦aΡpy ¸¸.·´‾`·.¸·.>> |
今日..冇咩野做..
唉..最可憐就係我又諗返之前法證既chow..
超變態..又訓得唔好..
今日冇食野..
整係飲汽水..
呢排..都係想整日記..
上網..咁樣啦..
同埋同aR怡傾計計
同睇左佢日記**
我好開心..因為可以日日玩電腦..
唔知點解人人都有野煩..
但係點解我搵唔到野煩呢..
決心搵野煩..
哈哈..
不過可能人地覺得我好呢,,
日日玩電腦..
唔洗煩..
不過我真係覺得好悶..
好想搵人傾電話!!!
|
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|