今日個個都話我個樣好殘,不過真係事實黎既,我唔知應該點做好,今朝禁食禱告,睇左段經文「你們誰有僕人耕地或是放羊,從田裡回來,就對他說,你快來坐下喫飯呢.豈不對他說,你給我豫備晚飯,束上帶子伺候我,等我喫喝完了,你纔可以喫喝麼.僕人照所吩咐的去作,主人還謝謝他麼.這樣,你們作完了一切所吩咐的,只當說,我們是無用的僕人.所作的本是我們應分作的.」(路17:7-10)
睇完之後我不斷禱告,我不斷同神講,神你幫我.......
我覺得段經文想講,我地對神應該係謙卑事奉,就好似僕人事奉主人一樣.
主每時每刻都醒察住我,保護我,我今日冇食野返學校,就嚇親佢地--",佢地話去食野ge事候,其實我係唔想食,但係最後尾都係食左(1:30pm),之後返團契,查經,查到,如果神問你,你想要咩,你會點答佢...我真係好想同神講,我只係想做好自己,做好一個基督徒,我想神去幫我,我想身邊既朋友,快快樂樂咁生活......
我好想升中七...
|