| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
買新書包 2005 年 8 月 29 日 星期一 |
|
今日早約左鰻魚去買書包,
去到M記,
又唔食野,
佢地又咪黎到,
咁我地就去左BGW到睇,
睇睇下,
鰻魚就買左個,
之後CHARITY.璟霖.霍霍黎左,
個個都覺得鰻魚個好似雪櫃,
之後佢就換個第二個,
咁璟霖佢地話我咩紫色好睇,
咁就要左一個紫色,
跟住鰻魚唔知邊個好,
結果佢就同我要左同一個款,
不過佢果個係粉紅色,
之後我地俾錢,
CHARITY話要買,
咁佢就冇所謂,
結果佢就買左個朋1璟霖個同款GE,
不過就唔同色,
佢個就藍色,
之後璟霖佢地要番學校,
走先,
我同鰻魚.CHARITY就去左影貼紙相,
跟住行左一陣,
去到正''峰''到,
見到個小學FD,
佢個樣都冇麥點變,
行到3點幾就番家家啦~#
|
|
刊登時間︰2005-08-29 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
第一次溜冰 2005 年 8 月 27 日 星期六 |
|
食完壽司之後,
散BANK,
之後我.璟霖.冬兒.呀爪去影貼紙相,
影完之後,
璟霖同CHARITY番家家,
咁我同冬兒.呀爪去冒險樂園林住會見到呀魚佢地,
點知佢地唔係到,
打俾佢,
佢地黎緊,
佢地到左之後,
班男仔就出現,
之後去左溜冰,
睇佢地點跌,
睇睇下都想玩埋一份,
大家係到籌錢,
終於籌到啦,
入得去玩,
幾好,
仆左好多次,
整到手隻腳都傷唒,
之後班男仔係攞DDD ICE黎掟我地,
當然係...還禮,
之後我同呀魚.明叔走先~#
|
|
刊登時間︰2005-08-27 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日林住係車到食我GE早餐,
見到第一班車鬼咁多人,
咪搭下一班囉,
點知上到車,
又係...
企!!!企!!!企!!!
激死我啦,
之後係到等璟霖GE時候,
食我GE早餐,
行行先知,
佢地1500米9點開始,
佢地行先,
咁我同CHARITY慢慢行,
行到去先知原來我又係9點,
之後就入去換衫,
之後同冬兒一齊JOB圈,
突然下雨天,
無奈,
咁入番去啦,
冇幾耐又冇落雨,
出番去,
不過個地下好''扇'',
佢地由105開始,
結果我係110,
OUT左,
差到爆呀~#
|
|
刊登時間︰2005-08-27 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | »
|