點解econ咁難..!?用中文讀過既果d 緊係話..吓!?有幾難牙
咁但係對於我黎講 未讀過加上要用英文讀=_=....仲要用a-maths果d咩咩微分法計...
o晒嘴=3=....同學們 難嗎!?...吓..我都唔知教咩/_\
現在發現原來讀accounting 不算是什麼^_^
最近睇緊一本書叫..."7年內賺第一次1500萬"
起初我是被書名所吸引的...試著借來看看..
發覺一開頭講d野...係我一......(閱讀全文)
準時返工是基本,
天天見客是應該,
每月達標是必須,
MDRT是必然。
AIA-FSC
話說仲有唔夠一個月時間...要跑10萬數..當然係成條TEAM
似乎係不大可能的事..唉唉 點算呢 有冇同學人想建立 儲蓄既習慣!?
有既快D搵我喇^^∼ Benny Choy
唔經唔覺 又一個暑假...幾個月...就咁過去..
諗番起原來唔係好耐...不過 又似不在乎
呢2日 都集中係下午果段時間落大雨..不過我又幾like
因為好舒服...又行電又大雨^^" 可能因為無野做 係屋企開冷氣用電腦
寶寶呢排都番工番工..無時間陪我 /_\自私自私自私...
明天meeting! 唔知有咩野搞作呢@@! 可能談論 開學之後既上班時間掛
anyway 交比主啦~~~~
冇番4日工 好唔習慣...
好似番上癮 一唔番就頂癮
尋日同同事去shopping 買左幾百蚊野..=.=
2日燒左700=0= 今日又放假..難過/_\
睇下片先.....
林志炫的 第一次""勇氣"" 哈哈=.= 好好笑