今日.. 我好火.....{頂你個肺..} 我同邊個起理左一起唔關你事啦..... 又要管我D事..... 佢係唔係你識....佢點個樣.. 我只能說...我都沒有見過佢... 只同過傾電話得未?? 只知佢叫咩加我知我鍾意叫左做苯仔...得未... 討厭...當你係朋友先講你知.. 旦你同我醉憎果個講....[頂] 算.... 到食飯果陣... 我同緊嘉同理熙傾緊計.. 點知有個人又黎左一起傾.. 我只覺得你無野講..攪D野黎講... 之後...比某人叫左落去食飯.. [[拎完飯...食啦...]] 之後...去到倒飯果陣.. 某人掉左個碗係垃圾桶裹面.. 之後...佢拎個野之前.. 佢D動作令到熙把D飯倒左係我隻鞋果到... 之後...佢就笑住同我講..對唔住牙.. 我好唔開心果時.. 之後...熙同我去左洗手間洗啦.. 妖.....佢可唔可以做野之前諗下會唔會令到其他人唔開心啦.... 之後.....我番上班到...[[去左M根叫左一陣放學係邊到邊到等啦..]] 之後..M根同我講... 頭先..嘉同佢講..我一放食飯果陣好火.. 咁果個令我隻鞋XX左果位.. 又話咩驚左我.... 我果時好想哭..... 果個人佢笑住同我對唔住... 唔該啦.. 我琴日又同過佢講... 我唔想同你一起番屋企... 佢又要超唔理我開感受.. 之後...一定要同我地一放..... 你知唔知我好討厭你插入黎傾計... 你又唔知講咩果時...就要我地同你傾D你知開過D事.. 唔該你可唔可以唔好咁...令我討厭你牙... 你知到嗎?? 我同熙番班裹面果時只見你好開心炸.. 只得我一個唔開心.// 你對人既態度可唔可以好D牙.. 蝦得就蝦係你一個先會做得到架炸... 無問過人就拎人地D筆.. 你唔好以為自己係邊個啦.. 扮傻.....唔好左扮.. 我好討厭牙.............................
朱雪玉 你知我講緊你個可...