今日,
去左昂坪360~_~
都OK好玩
但係好熱[-_-'"]
熱到要食2杯雪糕~~
落唻果時就涼翻la。
今曰,
好多人喺MSN玩我
我feel佢地好kai
又off又on
同人講兩句就5理人
好想打佢地ar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日 去shopping=] 又eat sushi~~
今日... 去shopping@@ ge後 去買送[= 最後 返屋企食牛扒=] 真係好happy............
今日... 我同平時都係一樣... 行街shopping,拉小提琴,畫畫... ge後... 就返屋企... 等親戚嚟=]]]]] 唉~ 累喇!!! 唔打lu~ bye bye=]]]]]]]]]]