Cursor by www.Soup-Faerie.Com
W.
我想我不會愛你 只是也許
2011 年 4 月 7 日  星期四   晴天


2011-04-07 疲倦 分類: 未分類

今日勁攰囉>_<

PE堂跑9分鐘啊!!!

我仲停都冇停過啊

係米好勁呢XP

講笑>3<

不過辛苦都值得既

哦呵呵

本人跑左18個圈加45米XP

如果冇記錯

好似係1665米

本來我冇18個圈架

但係當我跑緊既時候

帶子就話我差兩個圈先合格>_<

個陣好似得番一分鐘

之後我加快左D

希望自己會合格

我有乜可能PE唔合格>_<

跑完啦

帶子就話:衰妹,你合格啦,跑左18個圈啊!

FIFI聽到,就過左黎,話:14個圈就已經合格架啦喎!!!

>_< >_< >_<

之後測心跳

老師話:120-180下係正常既

(1分鐘之內既心跳次數乖二)

但我有184下喎

係米唔正常>_<

----------------------------------------

GAP堂去左Church

好無聊囉

之後jed chui一上台

我後而個個已經想尖叫

(我後面個個係帶子)

好彩吳沅霖同鄧頌欣阻止左佢姐

講番起真係要多謝佢地兩個

感激ing...

jed chui唱歌囉-.-

講真...

唔好聽

帶子唔好打我>_<

仲走音囉-.-

---------------------------------------

放學...

係s12練舞

好攰..

-----------------------------------------

講完

comment comment come hereXP

發表時間:2011-04-07 10:01 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


kawing322
暱稱: ☆kaiwing;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
最新文章
2011-07-19
2011-05-22
2011-05-12
2011-05-10
2011-05-06
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客