2011 年 4 月 7 日 星期四  |
2011-04-07  |
分類: 未分類 |
今日勁攰囉>_<
PE堂跑9分鐘啊!!!
我仲停都冇停過啊
係米好勁呢XP
講笑>3<
不過辛苦都值得既
哦呵呵
本人跑左18個圈加45米XP
如果冇記錯
好似係1665米
本來我冇18個圈架
但係當我跑緊既時候
帶子就話我差兩個圈先合格>_<
個陣好似得番一分鐘
之後我加快左D
希望自己會合格
我有乜可能PE唔合格>_<
跑完啦
帶子就話:衰妹,你合格啦,跑左18個圈啊!
FIFI聽到,就過左黎,話:14個圈就已經合格架啦喎!!!
>_< >_< >_<
之後測心跳
老師話:120-180下係正常既
(1分鐘之內既心跳次數乖二)
但我有184下喎
係米唔正常>_<
----------------------------------------
GAP堂去左Church
好無聊囉
之後jed chui一上台
我後而個個已經想尖叫
(我後面個個係帶子)
好彩吳沅霖同鄧頌欣阻止左佢姐
講番起真係要多謝佢地兩個
感激ing...
jed chui唱歌囉-.-
講真...
唔好聽
帶子唔好打我>_<
仲走音囉-.-
---------------------------------------
放學...
係s12練舞
好攰..
-----------------------------------------
講完
comment comment come hereXP
|
| 發表時間:2011-04-07 10:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 41 | »
|
|