我宜家嬲到好想殺人呀!!
我一日吾殺死個個死人頭,
我吾姓麥!!
我真係頂佢唔順,
成鬼日係到應叻!!!
讀書叻大晒牙!!??
(火火火火火火火火火)
今日雖然得3樣功課.但尋日有7樣功課lo.....
個個姚sir白痴嫁!!比感多功課,雖言昨天係有2堂班主任堂,,,,,,,
但都唔駛比感多功課係咪a~(不耐煩)
不過好彩頭先落左去買‘yes’姐,如果唔買...
我會死的!!!。。。。。。
第一次開BLOG XD!!!!