今日終於考完試啦!!!你地覺得考成點呢?
我好驚生物.數學.同歷史唔合格啊
跟住就係學校吃野啦!!
本黎就以為係出邊吃自助餐ga ma
點知又係學校吃wo
我仲要lo住個陶瓷碗走黎走去lo野食
見到咁多人出去lo野食好似難民營派野咁
吃得差唔多走得個陣我同某兩個人去廁所到開始洗碗儀式啦!!!
仲要靜雞雞咁返去 !!!!!
-----------------------------------------------......(閱讀全文)
係最後個日返學,大家都好似俾平時癲左少少,係未呢!!
我真係好唔捨得F2C啊,
呢差唔多一年,由唔識變到識,
從冇咩野講變到都有野講下野咁,
我夏令班個陣都唔係好識你地,
我整係同陳XX係初一同班升上黎,我地好FRIEND GA!
唔知邊次同姍哥坐啦,姍姐你好搞笑啊!
我記得有一次你地去listening room上堂啦?
你仲係張野度寫,上listening room,
我想講我都入唔課室點睇到個張野呢=.=
我想同你講:你好白痴啊@@你成日話我個句........(閱讀全文)
我屋企未到端午就好多棕係度,原因係屋企d親戚包既,屋企由星期一到而家吃到仲有
6個,之前係有成2包咁多,又俾d人,仲有半包度啦,一日有1餐半都係吃住佢,吃到厭,都
仲要俾啊媽逼住吃,唉!!!!!!!今晚終於有個唔係燒味飯既飯盒吃下啦=.=啊媽趕住返工
啊爸買到係燒味飯...........期待住夜晚的飯盒
哇哈哈!!!!!你地有冇吃粽啊!!!!
端午節快樂