|
放假嘍:D |
|
|
|
2009-01-16 06:14 PM  |
|
我知道了... |
|
|
今天..
經過一番努力!!
終於知道我的愛人們是用什麼手電了!!
但全部都好貴!!
還是自己選好了!!
好想要姐的型號!!
算了..
到時候再說!!
今天作文........
我覺得我自己好棒喔!!
我可以寫星星王子下去耶!!
真棒-3-
因為我常常都失眠!!
所以寫失眠這題目真好!!!
但有點感覺到我離題了!!
算了啦...
明天I.S有點怕喔!!
啥-V- |
2009-01-15 02:08 PM  |
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | ... | 303 | »
|
|