WEIWEIYI:$
  
  
HELLO:)
 
2008 年 11 月 24 日  星期一

  好朋友..
  

本來..
把算打人生這回事..
但杜欣send左個網俾我...
有一首歌..
<<還是好朋友>>
歌詞寫得好好!!
Eg.

我们是好朋友
还只是好朋友
但朋友的线我们早跨过
脑海里通通是充满你的笑容
我知道你也有同样感受

我们是好朋友
还只是好朋友
如果没勇气
会这样错过
=======================
也許他寫得沒錯..
永遠只有我静静的看著別人...
沒有別人静静的看著我吧...
還是我受不了別人的目光??
還是不懂..
永遠不懂..
有一句話.再也都聽不了..
因為..
我現在正正不想聽那句話...!!

2008-11-24 09:48 PM
 

2008 年 11 月 22 日  星期六

  浪費車錢...
  

今天應該係「倒楣日」
首先俾人拉左去攞野反大陸..
本來都冇咩野..
[因為可以去埋某地買鞋..]
但係..
都唔知han做咩...
成程路都唔講野..
[本來係酒樓時都好地地..]
搞到我都唔想講野..
去到..
放低左d野..
阿婆問我地去唔去某地??
我係想去..
點知..佢地個個都唔去..
頂佢..
我攞野反去既其中一個原因係想去某地..
佢地依加話唔去..
係咪玩野呀??
浪費我d車錢...
成$60就咁冇左..
仆撚佢條街...
之後一直黑面...[我既強項!!]
依加只係han可以唔講野牙??
仆撚佢條街..
之後我選擇自己一個塔車反家..
我唔想再浪費我d 錢..
去到「元朗公路」..
一條女人係上面飛左落黎..
話上面有人「針對」佢..
之後一男一女落左黎..
同條女人講..
[其實我都聽唔到..因為我聽緊歌]
之後又話咩報警!!
我心諗::報警好呀!!兩敗俱傷..低死!!
之後..
架車停低左..
三個人係到話咩報警、咩報警咁..
之後..
上面果d人好多都飛左落黎..
睇下發生咩事..
[因為好耐都冇開車..]
跟住..好多人係到話「幾時開車呀??報警死去第二到報!!唔好左住成車人」之類的東!!
仲有人講左好多句「仆街」= =
之後我終於可以反到屋企..
仲買左M記食!!XDD

2008-11-22 10:37 PM
 



kay123
暱稱: 唯1:)
性別: 女
國家: 香港
最新文章
 -朋友
 -無謂-
 hahaha!:D
 i am ok:-)
 ?
文章分類
全部 (606)
♥內心感觸♥ (114)
♥平平♥常常 (265)
♥我愛追星星♥ (18)
1點1點表露♥ (70)
不能公開的♥自家秘密♥ (1)
作之物♥ (5)
你管我是瘋婆子♥ (54)
朋友像個寶-V- (17)
喜歡一個人的感覺;) (13)
未分類 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單