|
To 臭天空... |
|
|
To 我的臭天空!!
今天看了你的那個感覺...
這是那個本子..
我所留下的字是我的真心話!!
我真的不想你踏回我的路...
[好像有點嚴重]..
但你對他...
跟他對你的方法...
是不是不一樣??!!
雖然..
我也想你可以跟他一起...
但...
應該放棄就應該放棄!!
不能再擁有就放手!!
也許...
我當時放手是不應該...
雖然..
我現在..心還是有點痛...
但..最少.他開心...也能讓我開心!!
可能你會覺得我好煩...
會覺得我不應該管這些事...
只要我最愛的朋友開心就好!!?
By-`唯一
|
2008-10-29 07:08 PM  |
|
Happy B-Day To Candy~ |
|
|
生日大快樂!!
我係00:00同佢講左生日快樂之類既東東...
哈哈...
唔知到我果時又會點呢...
幻想幻想中...
諗緊去唔去11個生日會...
唉...
冇人陪我去的話..
我就唔去架啦!! |
2008-10-28 09:09 PM  |
« | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | ... | 303 | »
|
|