WEIWEIYI:$
  
  
HELLO:)
 
2008 年 10 月 29 日  星期三

  To 臭天空...
  

To   我的臭天空!!
今天看了你的那個感覺...
這是那個本子..
我所留下的字是我的真心話!!
我真的不想你踏回我的路...
[好像有點嚴重]..
但你對他...
跟他對你的方法...
是不是不一樣??!!
雖然..
我也想你可以跟他一起...
但...
應該放棄就應該放棄!!
不能再擁有就放手!!
也許...
我當時放手是不應該...
雖然..
我現在..心還是有點痛...
但..最少.他開心...也能讓我開心!!
可能你會覺得我好煩...
會覺得我不應該管這些事...
只要我最愛的朋友開心就好!!?
By-`唯一

2008-10-29 07:08 PM
 

2008 年 10 月 28 日  星期二

  Happy B-Day To Candy~
  

生日大快樂!!
我係00:00同佢講左生日快樂之類既東東...
哈哈...
唔知到我果時又會點呢...
幻想幻想中...
諗緊去唔去11個生日會...
唉...
冇人陪我去的話..
我就唔去架啦!!

2008-10-28 09:09 PM
 



kay123
暱稱: 唯1:)
性別: 女
國家: 香港
最新文章
 -朋友
 -無謂-
 hahaha!:D
 i am ok:-)
 ?
文章分類
全部 (606)
♥內心感觸♥ (114)
♥平平♥常常 (265)
♥我愛追星星♥ (18)
1點1點表露♥ (70)
不能公開的♥自家秘密♥ (1)
作之物♥ (5)
你管我是瘋婆子♥ (54)
朋友像個寶-V- (17)
喜歡一個人的感覺;) (13)
未分類 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單