WEIWEIYI:$
  
  
HELLO:)
 
2008 年 3 月 10 日  星期一

 加傷心..
  

本來..應該都係一個美好既一天...好開心咁上mei壇..點解俾我知左一個恐怖既消息..鬼靈因為學業而放棄mei壇..我5想呀!一個係mei壇識左最耐既朋友..佢要走..好可笑..喊..係呀..真係喊左..禁多日既傷心程度都足夠我去喊啦!傷心加傷心加傷心...首先係小詩..呱呱..鬼靈..其實鬼靈對我既傷害5係禁深..只係忍5到..加忍5到..情不自禁既喊..

2008-03-10 09:04 PM
 

2008 年 3 月 8 日  星期六

 呱呱..我恨你!
  

本來,今天還是一個美好的一天!但在10:01pm,我看了一個po。標題大約是「呱呱變壞了」,我當然5信啦!入左去睇,見到d我5應該睇既野!好傷心..點解我最最最鐘意既呱呱會變成咁﹖之前,佢仲係棒棒果時,不知幾可愛,幾單純!﹖點解退出之後會變成咁﹖﹖呱呱..我恨你..恨你攞走我既快樂..小詩咁對我.連呱呱都係!下一個令我傷心既人會係邊個﹖

2008-03-08 10:54 PM
 



kay123
暱稱: 唯1:)
性別: 女
國家: 香港
最新文章
 -朋友
 -無謂-
 hahaha!:D
 i am ok:-)
 ?
文章分類
全部 (606)
♥內心感觸♥ (114)
♥平平♥常常 (265)
♥我愛追星星♥ (18)
1點1點表露♥ (70)
不能公開的♥自家秘密♥ (1)
作之物♥ (5)
你管我是瘋婆子♥ (54)
朋友像個寶-V- (17)
喜歡一個人的感覺;) (13)
未分類 (49)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單