|
加傷心.. |
|
|
本來..應該都係一個美好既一天...好開心咁上mei壇..點解俾我知左一個恐怖既消息..鬼靈因為學業而放棄mei壇..我5想呀!一個係mei壇識左最耐既朋友..佢要走..好可笑..喊..係呀..真係喊左..禁多日既傷心程度都足夠我去喊啦!傷心加傷心加傷心...首先係小詩..呱呱..鬼靈..其實鬼靈對我既傷害5係禁深..只係忍5到..加忍5到..情不自禁既喊..
|
2008-03-10 09:04 PM  |
|
呱呱..我恨你! |
|
|
本來,今天還是一個美好的一天!但在10:01pm,我看了一個po。標題大約是「呱呱變壞了」,我當然5信啦!入左去睇,見到d我5應該睇既野!好傷心..點解我最最最鐘意既呱呱會變成咁﹖之前,佢仲係棒棒果時,不知幾可愛,幾單純!﹖點解退出之後會變成咁﹖﹖呱呱..我恨你..恨你攞走我既快樂..小詩咁對我.連呱呱都係!下一個令我傷心既人會係邊個﹖ |
2008-03-08 10:54 PM  |
« | 294 | 295 | 296 | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | »
|
|