""生活﹏卻總是那麼乏味 ◤K仔◢"
愛情.最現實不過.你還記得嗎?1年前,1個月前,1個星
期前你曾對某某說"永遠愛你",之後呢?又是下一個.
無論你,我,他都沒有"肯定的永遠",未來是誰.誰知?
現實就是這樣...
kay727
暱稱: ..丫浚""]
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又到聖誕~!
2007-08-15
活於貧窮線下的小朋友...
2007-07-03
2007-06-30
文章分類
全部 (159)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 17 日  星期二   晴天我又打日記嚕@.@


失落?

今日day off..3點幾起身
記憶中聽過2次電話=.="不過唔記得講d乜
起身果時呀mark打黎..話佢考4科炒3科...
我都唔知講d乜好,,
沖個涼食野


4點幾出左奧海搵埋teddy就過北角

上到去~~同bear仔玩下..上下網
家姐返黎

7點幾食飯..
之後同teddy家姐3個係房,,,,有d事好down..

9點幾走..係mk
一個人行,,,,,,,唔知行左去邊

11點返到屋企

刊登時間:2007-04-17 11:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V-


2007 年 4 月 16 日  星期一   晴天我又打日記嚕@.@


2007-04-16

今日7點幾醒一醒,,又訓返之後8點又醒..
又訓返=.=8點4先知過曬龍
整呢樣果樣搭7仆落街~~


好彩都冇遲=.=返到去食左個早餐..上堂開始做功課
做左半堂~~終於作起篇文
下半堂扒左係道...

IT又係excel..都係咁......超眼訓-3333333-我計過呢3日+埋都訓唔夠10個鍾..唉

落堂..lunch搵家姐
食左個乜乜雞飯~
食完,,,同佢地鋤2//

3半上堂,,,想訓=.=但..又有野做
唉~~到最後都係冇得訓..
5半放學,,係學校睇左陣多拉a夢就走

返到黎
沖涼,,玩電腦

刊登時間:2007-04-16 09:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V-