""生活﹏卻總是那麼乏味 ◤K仔◢"
愛情.最現實不過.你還記得嗎?1年前,1個月前,1個星
期前你曾對某某說"永遠愛你",之後呢?又是下一個.
無論你,我,他都沒有"肯定的永遠",未來是誰.誰知?
現實就是這樣...
kay727
暱稱: ..丫浚""]
性別: 男
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又到聖誕~!
2007-08-15
活於貧窮線下的小朋友...
2007-07-03
2007-06-30
文章分類
全部 (159)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 16 日  星期四   晴天我又打日記嚕@.@


又係第一次-w-”

今日同尋日一樣∼食左野就返學..

返到去上英文speaking∼同呀wing2個係道9up-v-
好笑∼∼
上左一堂英文就放學=v=ya
之後去左長沙灣等臭豬

接左佢就出左mk lu
之後2個想睇戲..就走左去ua買飛- -”真係即興
仲要老婆洗左好多錢tim/3\
都好好睇@@好多都好好笑

睇完∼同佢去左買野食同野飲就返屋企
返到黎∼睇下電視又玩下咁
7點左右老婆話想沖涼∼∼
咁大個仔真係第一次服事人沖涼-v-”hee
仲有幫臭豬洗頭∼∼之後同佢吹頭
老婆仲問我以後仲會唔會咁樣幫佢吹頭wo∼
緊係會啦傻豬,話左你鍾2我就會幫你嫁嗎hehe^^

8點又睇電視∼∼∼@@
9點左右就同老婆落去搭車返屋企lu

刊登時間:2006-03-16 10:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V-


2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天我又打日記嚕@.@


煮飯仔@@

今日朝早係奧海食早餐∼∼之後返學
又係葵芳等齊人就上車@@

第一堂acc,話咁快上完
落左堂我,mark同王中中上左天台坐∼∼

到左搭4就落去hall測驗lu
hee∼7題淨係識2題-v-”
死得..
放左學同mark食左野先走∼∼之後唔知做乜好
就去左長沙灣等老婆
hehe∼原諒我自己冇啦啦走左去搵你
又搵到你冇得訓覺@@””

之後同老婆出mk令返對介指∼
好令呀-v-好鍾2
跟住我地仲去左街市買送
老婆話煮飯仔食啵@@a
買左好多野∼傻豬仲話怕唔夠送lo
買曬返屋企就同老婆開栗子@@之後沖涼

同佢睇左陣碟∼7點幾煮飯
我淨係識煲飯lo- -”冇鬼用
8點幾老豆返到黎∼冇耐就食飯
一路食飯個feel真係好好-v-
好似一家人咁∼見到老婆同我老豆可以咁close我好開心哇>v<
食飽飽就要送老婆落去搭車lu
好慘...想見耐d都唔得ge../.\

返左屋企∼老豆真係打左比媽講老婆煮野比佢食-v-
好笑∼∼洗左碗聽老豆走過黎講佢覺得老婆點果d野..仲好笑
=v=之後一邊睇電視一邊打日記∼∼∼

刊登時間:2006-03-15 10:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]留CM先好走呀-V-