|
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
|
2007-10-03 |
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
今日放左學之後,
又係留喺學校做美勞啊..!
miss 話我畫得好呀....
仲話天日幫我起[go]wor..!
姐係又有得留底..哈哈
番到home就要做左份power point比呀sir,
唉___迫不得已要add個個馬穎欣boo.!
她還要跟我裝熟我樣子啊,,,!!!!!!!
算了.....
/-想每年的白色情人節,都有你伴我過-*

|
|
Writing TimE:2007-10-03 08:39 PM |
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
|
2007-09-27 |
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
今日中秋真係超~開心~呀,,,,
因我為我生病了,要乖乖的留在家,
在家中超無聊lor.......!
去別的日記板睇睇-------,
一個都冇打,boooo.!
超多功課呀,我又唔舒服wo,
咪打算 z z z z z先 lor,!
z z z z z
/-想每年的白色情人節,都有你伴我過-*

|
|
Writing TimE:2007-09-27 05:59 PM |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 23 | »
|