| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
| ~~ |
分類: 未分類 |
蟹琳返左啦!!
不過就要停課..
晨讀個陣..
ME覺得有1段我超LOVE...
凡事感激傷害你的人,因為他磨練了你的心志;
感激欺騙你的人,因為他增進了你的智慧;
感激中傷你的人,因為他砥礪了你的人格;
感激鞭打你的人,因為他激發了你的鬥志;
感激遺棄你的人,因為他教導了你該獨立;
感激絆倒你的人,因為他強化了你的雙腿;
感激斥責你的人,因為他提醒了你的缺點;
感激所有使你堅強的人.
超正呀!!
午膳個陳慧儀去左同YUYU坐..
所以我地叫左蟹琳黎1齊食飯..
放學個陣我地去左搵馮SIR傾返我地架成績..
之後馮SIR就叫我地張平時D野盡量轉為英文..
不過仈左1陣佢就要去搵軒軒..
之後我地等左好耐佢都未返黎..
所以我地走先..
之後HEDY又話5打羽毛球啦!!
所以我就冇出去..
跟住就搵書啦!!
|
| 發表時間:2008-02-28 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 50 | »
|