2006 年 8 月 20 日 星期日  |
| 2006-08-20 |
分類: 未分類 |
「問世間 情是何物 直教生死相許
天南地北雙飛客 老翅幾回寒暑
歡樂趣 離別苦 就中更有痴兒女
君應有語 渺萬里層雲
千山暮雪 隻影向誰去 」
|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 2006-08-19 |
分類: 未分類 |
情義兩心堅----AnDY LaW
情若真 不必相見恨晚
見到一眼再不慨嘆
情義似水逝去 此心托飛雁
遠勝孤單在世間
情若真 不必驚怕聚散
變化轉眼也應見慣
誰願去揮慧劍 此心托飛雁
縱隔千山亦無間
☆愛比朝露 未怕短暫
存在倆心堅 情不會淡
別去已經難 重會更艱難
愛火於心間 不冷
情若真 不必苦惱自嘆
縱已失去也可再挽
情緣至今未冷 此心托飛雁
那怕悲歡何妨聚散 ☆
Repeat ☆
   
p s:好聽a |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
| 2006-08-16 |
分類: 未分類 |
**813**
我會記住當天...
thx...靈,玲,紅....
ps:開心過後變得平靜,我掛住當天 |
2006 年 8 月 9 日 星期三  |
| 2006.8.9放榜日 |
分類: 未分類 |
今日係我家姐會考攡成績表.....
我都好驚a,下年到我啦~
都唔知得幾多分..唉.....
我係唔係只會得1分呢..我諗唔會掛..
盡力啦~ |
2006 年 8 月 7 日 星期一  |
| 2006-08-07 |
分類: 未分類 |
可以休息下啦~真係好累
但係就係一個星期要做maths,我咁死笨.一d都唔識做囉~

ps:我搵一盒小彬彬ge野...............
|
2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| 2006-07-31 |
分類: 未分類 |
幾時先唔使補課a..
真係頂唔順啦~好憎
PS:悶悶悶.........
|
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 2006-7-26 |
分類: 未分類 |
我會好好記住呢一晚.........
我好開心,我好難忘..

|
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 補課~ |
分類: 未分類 |
唉..唔想再補課啦~
好慘A,又悶喎~我就黎顛啦~
日日都係咁....
今日唔係好開心囉~=.='''
有D人會明囉~ |
2006 年 7 月 20 日 星期四  |
feel~*  |
分類: 未分類 |
好悶a~.∼”
成日都係企,我又未做曬功課,睇見就唔想做架啦∼
開電腦又無野玩...唉
出街玩a.我揾番以前d fd,我約左佢地去街街..哈哈
我都好耐無見佢地啦∼唔知佢地點呢?
好彩都仲有人記得我
|
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| 2006-07-19 |
分類: 未分類 |

|
2006.7.18  |
分類: 未分類 |
今日同范ling同買佢個bf一齊去買書,
點知我同佢個bf穿同一種顏色ge cloth,好唔like..a
好似係我同佢拍拖咁,我要做中間人=.=''
我唔可以俾佢地行買一齊咁咪佢地無俾人話架~
佢地真係可憐啦~唉......
|
2006 年 7 月 17 日 星期一  |
day camp~  |
分類: 未分類 |
今日都唔知醒,
好早就要番學help miss wan day camp,
好悶囉~都係做計分
雖然唔辛苦,但我都唔like做,
今日除左要計仲要执垃圾..
唉,咩都要做,唔做俾miss wan 罵....=.=''' |
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 2006-07-15 |
分類: 未分類 |

可愛嗎????? |
| 2006.7.14 |
分類: 未分類 |
我同家姐去買書,只係買左2本....
then同家姐去睇野or 買野,
都好無聊.好悶...因為行黎行去都係個d地方

想去玩a..... |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| 愛得太遲-古巨基 |
分類: 未分類 |
我過去那死黨早晚共對各也紮職以後沒法暢聚
而終於相約到但無言共對疏淡如水
日夜做見爸爸剛好想呻 卻霎眼看出他多了皺紋
而他的蒼老感 是從來未覺太內疚擔心
最心痛是 愛得太遲 有些心意 不可等某個日子
盲目地發奮 忙忙忙其實自私 夢中也習慣有壓力要我得知
最可怕是 愛需要及時只差一秒 心聲都已變歷史
忙極亦放肆 見我愛的見雙至 要抱要吻怎麼也好
偏要推說要等一下次
我也覺我體質仿似下降 看了症得到是別要太忙
而影碟都掃光但從來未看 因有事趕
日夜做儲的錢都應該夠 到聖誕正好講 跟我白頭
誰知她開了口 未能挨下去 己恨我很久
錯失太易 愛得太遲 我怎想到 她忍不到那日子
盲目地發奮 忙忙忙從來未知 幸福會掠過
再也沒法說鍾意 愛一個字 也需要及時只差一秒
心聲都己變歷史 為忙未放肆
見我愛見的雙至 要抱要吻要怎麼也好
不要相信一切有下次
相擁我所愛又花幾多秒
這幾秒 能夠做到又有多少
未算少 足夠遺憾忘掉
多少抱憾 多少過路人
太懂估計 卻不懂愛錫自身
人人在發奮 想起他朝都興奮
但今晚未過 你要過也很吸引
縱不信運 你不過是人
你想很遠愛於咫尺卻在等
來日別操心 趁你有能力開心
世界有太多東西發生 不要等到天上苦困

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|