| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 28 日 星期三  |
搞笑的話題  |
分類: 未分類 |
屎忽仔,,,想book邊日先??? yeah~
又見到megan了...搞笑囉講d野...咁
正o既機會,,,一定要把握哦...哈哈...哈哈...
喜歡尹子
維...好有男人味囉...仲記得
佢o既45度角,,,yeah~哈哈哈,,,搞笑!!!
好輕鬆,,,
晚飯後沖涼...整野... then 睇電視,,,!!
眼皮有點沈重,,,但想睇勁歌金曲,,,有好多正人...
累累累累累,,,,,,
謝霆鋒 愛後餘生
曲︰伍樂城
詞︰林夕
編︰伍樂城
分享過你這種漂亮
離得開了你令我堅強
讓我的乾燥皮膚擦響
願我的內心未擦傷
*假使當初可以為了你 忘了愛所有人
分開手去追尋 足可擁抱千萬人
即使天空海闊沒有愛 還有你這個人
燒光一個森林 將灰燼裡的熱能
當做一點陪襯
請不要說改天再會
何不乾脆說下次失陪
讓那張溫暖床單曬乾
路過的地方別再躺
重唱 *
假使當初可以為了你 忘了愛所有人
分開手去追尋 足可擁抱千萬人
即使天空海闊沒有愛 還有你這個人
即使不再光臨 一想起你
怎麼可以 對任何人熱吻
|
2007 年 11 月 27 日 星期二  |
盧小姐的真面目  |
分類: 未分類 |
盧小姐好搞笑...睇佢個樣以為係好喜歡讀書
的人...點知原來係相反...比她呃到了...仲會同我地一
齊癲 ,,,瘋了><""
今日好攰呀...@"@累了......
討厭他和他~~~~~~~~你的說話好過份
囉,,,...一聽到你講果d野我都想走人呀...煩唔煩嫁究竟???
不會再有機會的...><"""
真係有d掛住megan...傻了~~~她真的好好玩..
玩到痴晒線的...
晚飯~~~沖涼...做自己野...思考中...
畫左d野...要她幫我scan入computer先,,,哈哈!!
真係好忙呀,,,@@"...
金先生...明明那個電話不是你的...為什麼仲要認呀?
你真係喜歡...,,,!......??!如果不是的...就說清楚吧!!!免得讓
人誤會呢~~~會比退學的!!!哈哈哈,,,搞笑~~~ |
2007 年 11 月 26 日 星期一  |
變成了她的表妹  |
分類: 未分類 |
搭地鐵...令仔企o係隔離...正!!!哈哈哈!!!
不過好多人...o係咁逼...撞黎撞去囉~~~搞笑~~
變成了megan的表妹,,,oh~成為了她的
目標...慘慘慘...成班人傾閒計...哈哈哈...如果可以
去加拿大...當然去啦...好機會黎的...你要把握哦!!!
lunch 去了牛排王之王食...都唔好食的...40蚊...
郎郎哥好搞笑!!!哈哈,,,
返家,,,細佬訓緊覺,,,wow...
晚上超大風,,,唔知咩事.........@@"
再次傾過... |
2007 年 11 月 25 日 星期日  |
金先生  |
分類: 未分類 |
今朝9點幾10點已經起左身...其實好眼訓...
但係又唔想訓...睇書...
金先生...好彩你仲有歉意,,,哈哈!!!你是不是
喜歡......................?!哈哈哈,,,搞笑!!!
整個下午都在做自己野...唉~~~真難哦!!!
媽回來,,,準備 dinner ...玉珠峰,,,正~~真想
快d睇下集...唔知可唔可以成功到呢!!! 呀 tom 真係好
勁囉...好強壯... i like him ...yeah~~~~~~~
聽媽說以前的事...真的是想不到...已且有d都
冇印象的...哈哈....哈哈!!!
呀四...搞笑~~~~~~><""""""""
朋友們...何時才相見???...聖誕節可能都會好忙
...因為有d日子已經比人book左了...嗚...請預約吧!!! |
2007 年 11 月 24 日 星期六  |
有點睡意  |
分類: 未分類 |
尋晚已經早左訓了...12點前訓了...今日11點幾起身
竟然仲覺得眼訓...眼皮非常沈重...想睡想睡的...
刷牙洗面食野...冇咩好做,,,坐著呆著~~~
聽歌再聽歌...@@"累了...
AC nielsen 改左時間...佢話今日會經過附近~所以
問我可唔可以上黎整埋D野...ok丫,,,佢打黎勁搞笑...好呆,,,搞
到我都唔知佢講乜,,,我話"咩呀???"...哈哈...佢幾似麥子豪嫁
喎...又高大...哈哈!!!!!!正~~~
南京???好慘...
晚飯,,,睇電視...日本溫泉好正...好relax......
做自己野...快d整好快d唔使愁...我諗整多個幾星期
應該會完成的...加油哦!!! (同自己講) ,,,
陳豪癲左...火新好彩冇屎到啫...結局就係陳豪同
蒙嘉慧一齊...有埋仔的...最尾d字太快...我睇唔切...@@"
是我想多了嗎???都唔似以前o既,,, |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 207 | »
|