| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 17 日 星期六  |  |
第一次寫日記  |
今朝,7點3起身,好眼訓。
同Tarcy去做義工,探訪老人家,係佢樓下一齊行去聖公會。
之後聽彭sir講野,然後分組,每人帶兩個中一,到我分組啦,好緊張,吳知同邊個呢!
唉!分左兩個細路卑我,一肥一矮,不過佢地思想好細過,正一小朋友。
我要帶住佢地去景楠樓探4戶,三個婆2,一個公2,佢兩個啞左,得我一個同佢地傾計。
吳洗半個鐘搞掂,完成任務,番番去集合。
之後同雪2去新都食野,阮2都黎埋,吃完佢兩個送我番屋企樓下.......好搞笑。
Nora激親腳趾康,要我做和事佬!野晚睇新聞,d南韓農民好激動,但我又覺得佢地慘!
|
| 刊登時間︰2005-12-18 03:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
盜墓者@NORA 於 2005-12-18 08:39 PM 發表:
HAHA~
好PINK啊~
唔錯啵~
哈哈..祝你開鋪大吉~
呵呵..去我個日記留這WOR

|
網主回覆
我會,thx 盜墓者Nora,個名好正bor Posted at 2005-12-18 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
我會,thx 盜墓者Nora,個名好正bor Posted at 2005-12-18 08:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
詩 於 2005-12-18 08:09 PM 發表:
泥左lu`
得閒多d去我diary留言na` XDDD"
|
網主回覆
OK!thx! Posted at 2005-12-18 08:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yee 於 2005-12-18 07:35 PM 發表:
我黎啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦XDDDD""
|
網主回覆
我知呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀XDDDD'''' Posted at 2005-12-18 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
╮羊╰ 於 2005-12-18 07:25 PM 發表:
哎牙...今次遲左添-0-...
都唔錯...做到頭3名-____-"
|
網主回覆
呵呵,你終於做吳到第一個lu! Posted at 2005-12-18 07:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*Reshley!! 於 2005-12-18 07:21 PM 發表:
|
網主回覆
多謝Reshley!^3^ Posted at 2005-12-18 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|