<img src="http://widget-77.slide.com/f2/720575
kayan511
暱稱: ↗欣↖
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-28
.....
大家中秋節快樂!!
吳再believe""" ...
星期四*
文章分類
全部 (74)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 74
留言總數: 351
今日人氣: 39
累積人氣: 4706
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 12 月 19 日  星期一   晴天
頭痛

今朝,番學係街到見到d野,呆左又啞左,真無奈!

今日,勁憎上堂,悶死我,搞到我無哂心機。

好彩中文堂吳洗再聽書,吳係我會死

放學,呀sir派一大堆工作紙,又味學過,都吳知咩黎

我啞左,我一定吳會做!

放學,同c慧、Nora、瑩去左新都買卑廖同瑩的聖誕禮物

係奇趣睇左成粒鐘,睇到頭都暈,好辛苦牙,個心重痛,無$啦!

聽日聖誕聯歡會,好開心牙!

 

刊登時間︰2005-12-19 06:57 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 kayan511 的日誌)


靜儀 於 2005-12-20 07:47 PM 發表:
halo*,,joyce''''
     第一次上你個板,,好可愛la~[little twin star]
party玩得開心ma*?
        都唔知講咩好tim..*,,>3< 下次吧..下次再來個陣再講過la**
  bye*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝!party都玩得開心,你吳開心牙?我覺得你呢排好似吳係咁開心咁!
Posted at 2005-12-20 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

多謝!party都玩得開心,你吳開心牙?我覺得你呢排好似吳係咁開心咁!
Posted at 2005-12-20 08:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



靜儀 於 2005-12-20 07:47 PM 發表:
halo*,,joyce''''
     第一次上你個板,,好可愛la~[little twin star]
party玩得開心ma*?
        都唔知講咩好tim..*,,>3< 下次吧..下次再來個陣再講過la**
  bye*!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚蛋* 於 2005-12-19 09:17 PM 發表:
I COME LA.......]'''
好期待天日....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx.,Me too!
Posted at 2005-12-19 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



____,;★°冰雪×"*]`° 於 2005-12-19 08:47 PM 發表:
HALO*泥左NA"呀..又唔見你去我個道留言WOR=333= 算數`我味咁好人唔同你計*XDD  我同阮2都夾份BUY左份PERSENT俾你呀.,因為冇銀所以夾份BUY=V= HEE..XP*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sor,我會幫你留,多謝雪2阮2!
Posted at 2005-12-19 08:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



忌廉 於 2005-12-19 08:41 PM 發表:
你日日都話悶既= =
你既人生有咩精彩野?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁上堂係悶丫馬,再加上近離個個成日都吳講野,我有咩辨法吳悶丫=.=
Posted at 2005-12-19 08:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙菁*".... 於 2005-12-19 08:05 PM 發表:
聖誕快樂o野..大家~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Merry Christmas!
Posted at 2005-12-19 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙x廖'' 於 2005-12-19 07:51 PM 發表:
呵呵呵.
聽日有禮物收!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^!
Posted at 2005-12-19 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



呀瑩 於 2005-12-19 07:43 PM 發表:
你d日記都幾"長"下波
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無咩野寫,咪咁『長』囉!
Posted at 2005-12-19 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚 於 2005-12-19 07:31 PM 發表:
今日我第一個......YEAH......
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx,魚n次方,你係魚爸爸同魚媽媽個女何?
Posted at 2005-12-19 08:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]