| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 19 日 星期一  |  |
頭痛  |
今朝,番學係街到見到d野,呆左又啞左,真無奈!
今日,勁憎上堂,悶死我,搞到我無哂心機。
好彩中文堂吳洗再聽書,吳係我會死
放學,呀sir派一大堆工作紙,又味學過,都吳知咩黎
我啞左,我一定吳會做!
放學,同c慧、Nora、瑩去左新都買卑廖同瑩的聖誕禮物
係奇趣睇左成粒鐘,睇到頭都暈,好辛苦牙,個心重痛,無$啦!
聽日聖誕聯歡會,好開心牙!

|
| 刊登時間︰2005-12-19 06:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
靜儀 於 2005-12-20 07:47 PM 發表:
halo*,,joyce''''
第一次上你個板,,好可愛la~[little twin star]
party玩得開心ma*?
都唔知講咩好tim..*,,>3< 下次吧..下次再來個陣再講過la**
bye*!
|
網主回覆
多謝!party都玩得開心,你吳開心牙?我覺得你呢排好似吳係咁開心咁! Posted at 2005-12-20 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
多謝!party都玩得開心,你吳開心牙?我覺得你呢排好似吳係咁開心咁! Posted at 2005-12-20 08:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
靜儀 於 2005-12-20 07:47 PM 發表:
halo*,,joyce''''
第一次上你個板,,好可愛la~[little twin star]
party玩得開心ma*?
都唔知講咩好tim..*,,>3< 下次吧..下次再來個陣再講過la**
bye*!
|
|
|
魚蛋* 於 2005-12-19 09:17 PM 發表:
I COME LA.......]'''
好期待天日....
|
網主回覆
thx.,Me too! Posted at 2005-12-19 09:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
____,;★°冰雪×"*]`° 於 2005-12-19 08:47 PM 發表:
HALO*泥左NA"呀..又唔見你去我個道留言WOR=333= 算數`我味咁好人唔同你計*XDD 我同阮2都夾份BUY左份PERSENT俾你呀.,因為冇銀所以夾份BUY=V= HEE..XP*
|
網主回覆
sor,我會幫你留,多謝雪2阮2! Posted at 2005-12-19 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
忌廉 於 2005-12-19 08:41 PM 發表:
|
網主回覆
咁上堂係悶丫馬,再加上近離個個成日都吳講野,我有咩辨法吳悶丫=.= Posted at 2005-12-19 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙菁*".... 於 2005-12-19 08:05 PM 發表:
|
網主回覆
Merry Christmas! Posted at 2005-12-19 08:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
牙x廖'' 於 2005-12-19 07:51 PM 發表:
|
網主回覆
^^! Posted at 2005-12-19 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀瑩 於 2005-12-19 07:43 PM 發表:
你d日記都幾"長"下波

|
網主回覆
無咩野寫,咪咁『長』囉! Posted at 2005-12-19 08:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚魚 於 2005-12-19 07:31 PM 發表:
|
網主回覆
thx,魚n次方,你係魚爸爸同魚媽媽個女何? Posted at 2005-12-19 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|