| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 20 日 星期二  |  |
聖誕聯歡會!  |
今日,終於係聖誕聯歡會,好開心牙!
番到學校,忘住同d fd交換禮物同埋講聖誕快樂
之後去Hall睇show,開頭段片悶到我訓覺,都吳知段片講咩
之後好番d,睇班際歌唱比賽,好好睇
最高潮係,黃真真、張sir、鄭xx同d老師唱歌
我覺得最好睇都係呢part
黃真真唱歌妤型牙,佢唱歌同講野把聲都係一樣
好搞笑,最後重唱多首下一站天后,真真我支持你牙!
鄭xx把聲勁高音,就黎唱爆杯,Yu sir原來識得吹笛,重吹得幾好
第一次聽佢吹笛,我地成班都企起身,揮螢光棒支持佢地
我地班贏左畫黑板比賽冠軍,好野!
之後,番班房食野,Yummy2!
食飽飽,交換禮物,我抽中左隻xx熊杯!
之後影班相,走人
本來諗住同c慧、瑩同芝士去街,點知c慧吳去得
得我地三個去,真掃興
我地去左荷李活廣場去影照紙相
影左成百三蚊,三幅,我又洗一筆錢啦= =不過值得!
之後,無聊地去左冒險樂園玩
玩好多野,重捨童真,好開心
重玩掟彩虹,我幫瑩掟左好多菲券,突然好鐘意玩掟彩虹
本來掟中綠色,點知個條友又話過界
x佢!之後番屋企拆禮物,我收到五份中,四份都係大口仔牙,好開心
好多謝佢地牙^3^!!! 牙盈妹就好啦,今日考完試!

|
| 刊登時間︰2005-12-20 08:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
魚蛋* 於 2005-12-21 12:49 PM 發表:
|
網主回覆
吳緊要啦,你送咩我都鐘意 Posted at 2005-12-21 06:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
忌廉 於 2005-12-20 10:59 PM 發表:
|
網主回覆
咁我細個係玩呢d,你無咩 Posted at 2005-12-21 06:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
____,;★°冰雪×"*]`° 於 2005-12-20 10:30 PM 發表:
|
網主回覆
咁激! Posted at 2005-12-21 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
康2""" 於 2005-12-20 09:50 PM 發表:
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2005-12-21 06:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀瑩 於 2005-12-20 09:12 PM 發表:
|
網主回覆
我知佢係鬆弛熊,但我費時打,咪話xx熊囉! Posted at 2005-12-20 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀DICK 於 2005-12-20 08:18 PM 發表:
|
網主回覆
咩你咁衰,咁話我= =,好白痴咩,好多個樣係中五中六都係咁玩啦!
Posted at 2005-12-20 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|