| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 6 日 星期五  |  |
星期五  |
嘩,今日凍到爆牙,就黎死
今日Art,好悶,好想訓
我對腳得70炸,搞錯,我用左好多心機做ga><
中文考口試,好彩考男仔,味考女仔,幾驚到我牙
英文對野,之後又卑功課,好心啦,都考試啦,重要人做功課
之後數學堂,要紮辮,煩= ="'
又做數,好難牙,吳想做囉
lunch幫Nora搞隻龜,好搞野
家政諗住整葡撻,幾開心
點知整到最尾,整緊個皮時
又係咁.....好似上次咁
又衰左,又係因為XXXXX,
靠借人用整d粉再搓過
最遲個組又係我同佢
無奈囉,上次係咁,今次又係咁,我忍夠啦><
好嬲牙,嬲爆牙,咩心情都無哂,人地組組都有成6個撻
我得2個炸.......
下星期考試,好慘,吳想考牙
epa溫都味溫過
呢兩日要努力溫書牙,今年吳努力都吳得啦
可能考試其間吳會打日記@.@
大家要Aza za fighting!


|
| 刊登時間︰2006-01-06 06:09 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
呀瑩 於 2006-01-09 05:40 PM 發表:
|
|
|
╮羊╰ 於 2006-01-08 07:10 PM 發表:
|
網主回覆
吳係掛12- -""""!我冇睇錯掛! Posted at 2006-01-08 11:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀瑩 於 2006-01-07 04:53 PM 發表:
|
網主回覆
睇下有無時間啦!!!! Posted at 2006-01-07 08:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
*Reshley!! 於 2006-01-07 12:21 AM 發表:
|
網主回覆
^^,呵呵好正牙! Posted at 2006-01-07 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
梓康""" 於 2006-01-06 11:28 PM 發表:
|
網主回覆
you too! Posted at 2006-01-07 04:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀DICK 於 2006-01-06 10:14 PM 發表:
|
網主回覆
55'''''! Posted at 2006-01-07 04:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
anniep 於 2006-01-06 09:11 PM 發表:
|
網主回覆
@.@咩吳叫你?? Posted at 2006-01-07 04:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
呀瑩 於 2006-01-06 06:57 PM 發表:
都叫左你早d溫書+喇~~又唔聽我講XDDD
唔緊要喇~~家政~~仲有我果個丫ma,儲齊3個^^
|
網主回覆
多謝你個撻,好好食^^ Posted at 2006-01-06 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|