| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 13 日 星期五  |  |
終於打番日記lu  |
今朝番學出面口,撞到佢,好耐無一齊等X,佢重係咁X!^^
番學考中作同閱讀
緊張到個心想跳出黎
中文作文我做第一條,旅遊名勝,好易
之後狂溫個d隔離班Note,點解我地無ge= ="
份卷好鬼難,個d錯別字、問答技巧同做句,錯左勁多
不過做得哂
依家先過左一個星期咋,仲有多一個星期,點解過得咁慢ga!!!
Nora送左stephy張card卑我,THX!
番到屋企,終於收到XX封信
但係係細房,就算單位好2319室都無用啦
圓都係2319室細房不過吳同樓,啞左,咁有緣
等左幾個月仲諗住可以咩咩同change校,點知空歡喜一場,唉!!!
好嬲,有無搞錯,食白果
|
| 刊登時間︰2006-01-13 03:33 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
____,;★°冰雪×"*]`° 於 2006-01-14 08:53 PM 發表:
你比我TAG左*GO TO MY DAIRY睇下NA,,* 請列出10樣最想做的事[短期或長期均可] +1 :被點名的人士除了要回答別人的問題,還要在最後出多1條問題。 +5 :再加5個朋友仔,順道去他們的Xanga留言,告訴他們被點名了。 --------------------------------------------------------------- 01` 02` 03` 04` 05` 06` 07` 08` 09` 10` ------------------------------------------------------------ 11. 如果你鍾意左一個人,但佢唔鍾吾鍾意你,你會點?
12. 你依家最掛住who?
13. 你依家最想見到邊個?
14. 你有幾愛你既男/女朋友?
15. 你而家最期待d乜?
16. 如果你有個仔...有人用一億同你買斷佢...你願意嗎?!?!?
17. 如果有個你唔鍾意但係好fd ge異性同你表白你會點?
18. 有冇系愛情上,,,做過d好白痴既野or好低能既野?例如表白個陣做左d好白痴既野?
19. 點先為止最賤?
20. 系依刻既你想唔想拍拖呢???
21. 好唔開心的時候會點樣令自己開心返o的..
22: 如果俾你揀,你會揀一大班冇咁friend既朋友定係揀一個特別friend既??
23:你認為你係吾係一個好人?點解?
24.做過最開心係咩事呢?
25:有遇過「怎樣也做不好」的事情嗎?
26:比一個願望你 ``你會 .. .?!
27. 邊個情人令你最深刻 !?
28.除左一刻最想邊一個情人返黎自已身邊?!
29.如果你有一百萬你會做D乜?!?
30.最想溝邊個`?
31. 如果你好中2[]既人叫你同佢扑野..你會5會應承..??
32. 當你好傷心個時,你第1時間會揾邊個?! 33. IF你最好×100既好朋友話你好黑人憎好賤格好憎你仲周圍爆你D野個陣你會點?!
|
網主回覆
吳係好明!@.@ Posted at 2006-01-19 12:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55! Posted at 2006-01-19 12:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|