| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 20 日 星期五  |  |
終於考完試lu,每日每日都是sunny day!  |
今日終於最後一日考完試lu,勁開心
今日考英文聆聽,都ok
之後同牙儀、nora、瑩、c慧去apm唱k
十二點幾去到,一去到就有房
佢卑間80號大房我地,落地大玻璃,正牙!
唱左一陣,叫lunch食,岩岩食完碟野,野飲都味飲
佢就要我地換細房30號= =
我地唱得勁興奮
唱左勁多歌
Janice d歌正爆牙
牙儀唱英文歌勁好聽牙
之後打卑tracy,原來kai子一族係83號房
TRa黎搵我地
唱到三點到,個職員埋單,$190
唱到三點三,期實要走
但佢無cut我地
我地照唱
唱勁歌金曲,勁好玩,一人一part
唱多20分鐘,佢先cut我地
臨走前去搵下班kai子
嘩,好多人,間房勁黑,好似開p咁,又靜wo
都係我地好d^^
之後係apm狂影相
nora做d動作咁搞笑
笑爆咀,d人望住我地,以為我地kai'''
影完,見到班kai子係無印,同佢地say 88
就走去寶康諗住打x鞦
點知卑班人玩哂= =
咦,見到某某,好sweet bo!
之後去新都
無幾耐,佢三個要走
我陪c慧去買漫畫
見到李嘉同酸嘉
番歸~~~
放假lu.......
|
| 刊登時間︰2006-01-20 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
琪 於 2006-01-21 04:26 PM 發表:
|
網主回覆
我諗我搞錯d房號碼! Posted at 2006-01-21 06:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
= =多謝你的稱讚~~~= =+
記得我我日記板BOR~= =+
我會多D梨GALA~
|
網主回覆
ok!!! Posted at 2006-01-21 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-[!NVSABLE TRA Bbb.,`★|] * 於 2006-01-20 10:34 PM 發表:
|
網主回覆
我諗我搞錯d房號碼! Posted at 2006-01-21 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2006-01-21 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|