| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 22 日 星期日  |  |
無聊  |
呢兩日係屋企悶到嘔牙
吳係開電腦就睇電視
.........................悶

|
| 刊登時間︰2006-01-22 05:27 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
琪 於 2006-01-26 04:53 PM 發表:
|
網主回覆
大家咁話! Posted at 2006-01-26 07:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
咁悶既....
搵d野做下啦...
睇戲都好....
|
網主回覆
.......................都好ge! Posted at 2006-01-23 11:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
anniep 於 2006-01-23 03:04 PM 發表:
去睇下戲呀都好...
睇愛德華>ww<
我係屋企都好悶 --
|
網主回覆
我吳鐘意愛德華bor-0-! Posted at 2006-01-23 11:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
子喂姐姐 於 2006-01-23 10:02 AM 發表:
呵呵呵..
你就泥死..
ME2 LA...
不過我系熱死...
好姊妹..下面見LA...
|
網主回覆
呢牌咁凍,你都熱死牙!好啦,我地約定下面見啦! Posted at 2006-01-23 01:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我知,我就黎死! Posted at 2006-01-22 11:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|