| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
2007 年 8 月 24 日 星期五  |
今日去左街  |
分類: 未分類 |
我今日去街去左幾粒鍾-3-,,我同個fd去睇33,,,,我地搭電梯上去,,點知腳都未店上去個電梯就停左 食 啦咁岩要搭就停...T^T我食左兩杯雪糕,,,好味道 ,,,今日重買左D糖食呀-3-今日就咁過左LU............. |
2007 年 8 月 23 日 星期四  |
今日去左學校-3-  |
分類: 未分類 |
今日係我第一日返學,,,我一早就要起身-3-但係我好晚先訓覺 .......一開始到學校要第ok耐老師先上台講野,,,一講就講好耐,,,重要聽班師姐講野唉,,,,,有兩個師姐要講野,,頭個個講野好扮野,,第二個都好d,,,跟住就做早操,,我不停地係咁笑 ,,我實在認唔住la,,佢教o個d早操真係會笑到pk ,,,,,,,跟住就睇課室,,,睇完就有一個活動,,係要你順你生日日期排隊,,,跟住有兩條友仔都係7月10日喎 ,,,今日午食飯,,d chicken 好老呀,,,,佢有一d汁,,d汁都幾好味 我只食了飯-3-,,,,放學我就買左d野食(我好為食架 )我6點又再食多個三文治hehe!!,我今可以話笑左勁耐=0=
我呀哥今日俾我睇架,,個dd放屁屁,,好Q,要留心聽^^
http://www.metacafe.com/watch/132034/farting_baby/
|
2007 年 8 月 11 日 星期六  |
好hi的一天  |
分類: 未分類 |
今日我呀哥又去街,,去到12點到,,咁我又有得玩電腦啦 我今日2點幾去左扲眼鏡,,,點知落雨 勁無奈lo,唉..........唔通我真係咁黑,,,,今日就係咁黑la,,,,,,,,今日就咁過左lu
有一言送俾大家:
<我有我自由,理得你感受>
|
2007 年 8 月 6 日 星期一  |
好好呀今日~  |
分類: 未分類 |
今日我呀媽個朋友泥同我地飲茶,,,我食左ok多野啦,,,最好就係我一返到家我呀哥就出去真係好到無倫呀!!!!!!我今日buy左黑頭貼la,,,,都搞得個一兩粒黑頭出泥(無奈中......)好彩,,個黑頭貼都幫我貼晒d粉刺出泥(咁先冇咁唔份氣)我今日都有做咁ddddddddddd...功課ge(he!he!)我好其待星期5呀,因為好耐冇同你地出街街啦~ 多謝呀欣姐,,幫我搞到個日記咁美\(^.^)/
|
|