| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 7 日 星期五  |
| 踩單車 |
分類: 未分類 |
今日好開心呀..
因為可以同fd fd去踩單車車
有我啦.孟魚.詩.呀儒.華嘩.琳
我地就約左起沙田等啦!!
點知我遲到.遲左5~6分鐘
soRRy呀~我唔係想的
我地去左A1買野食
之後就去左ㄨ門河租單車啦
我地就教孟魚同詩踩
之後冇幾耐華嘩就黎到
又係咁教
我都好有耐性呀
好小可我有咁有耐性炸
詩學到好快就識
佢地2個學左好耐先識
但係都成日仆街
我地就踩左去馬 馬安 山
係果條船度食野
食得好小炸
番個陣
有部單車索索地
正都好難踩
有D音樂feel
哈哈
呀儒佢比人正到仆左好多次街
好慘慘...
我地好缺乏係{子巾}呀
正到呀儒隻手黑哂
唉..
跟住呀爸打黎
要我4點幾番到home喎
之後佢地咪部我還車
我地講好左
下個禮拜都去踩呀
happy
之後我就好快咁行番home
沖完涼
好舒服呀
出左一身汗
之後到左5點
我.呀爸.呀媽同細佬就番大陸
番到去7點幾
食飯
睇電視
到左差唔多11點
就瞓啦
因為好累呀!!!
玩得好開心呀
|
|
|
cc 於 2006-04-08 11:54 PM 發表:
|
網主回覆
okok Posted at 2006-04-09 02:30 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|